Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۲۸، گفت: بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد با تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های پایتخت اجرا شد و بالغ بر یک ماه این عملیات به طول انجامید.

او افزود: ۳۱۹ حکم قضایی اجرا و ۶۷۳ نفر که ۷۰ نفر از  آن‌ها مالخر هستند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن هشدار به مالخر‌ها گفت: ۸ هزار و ۴۷۴ فقره اموال مردم کشف و ۹۳۴ پرونده نیز برای سارقان تنظیم شد.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام ۲۱ باند سارق و مالخر گفت: به ۶۳ درصد از اهداف پیش بینی شده خود دست پیدا کردیم که در این مسیر ۸۶ درصد از مالکان اموال مسروقه شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان ارزش مالی اموال مکشوفه است و ۳۵ نفر از محکومان فراری در پرونده‌ها دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: انهدام ۲ باند قاچاق کالا و دستگیری ۳۵ قاچاقچی/ بازداشت ۶۲۱ مالخر در تهران

او با اشاره به کشف ۴ قبضه سلاح شکاری و ۷۳ قبضه سلاح سرد افزود: ۱۴.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق و ۴۱ کیلوگرم موادمخدر در این طرح کشف شد.

سردار رحیمی گفت: ۱۹۶ دستگاه موتورسیکلت و خودرو سواری نیز کشف و ضبط شد.

او افزود: سامانه باز پس دهی اموال سرقتی مکشوفه ساماندهی شده و پس از برطرف شدن عیوب آن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: موضوع برخورد با سارقان سابقه دار در جلسات مشترک با دادستانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود