Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در کرج ، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

محسن سترگی افزود:در این رقابت ها، زهرا زرین نعل تکواندوکار ملی پوش و شایسته گیلانی در وزن چهارم (۴۱- کیلوگرم) با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: زرین نعل ماه گذشته در چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان  در ازبکستان ، با غلبه برابر همه رقبای سرشناس خود از کشورهای مختلف جهان، مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های وزن سوم (۳۷- کیلوگرم) ، کیانا یگانه معافی دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها توانست پس از تکواندوکارانی از استان های مازندران و البرز با مدال برنز بر گردن روی سکوی سوم قرار گیرد .

وی بیان کرد: دومین دوره مسابقات تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان دختر کشور،  با حضور ۲۸۶ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی هیات تکواندو استان البرز و در سالن انقلاب کرج برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو گیلان در ادامه به حضور تیم پسران این استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین تیم تکواندو پسران در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر  در قم حضور دارند و امیدواریم در پایان مقام های ارزشمندی را کسب کنند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز جهان عنوان قهرمانی قم ملی پوش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا