Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:45:26 GMT

فيتور 40ساله مي‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۱۹۱

فيتور 40ساله مي‌شود

خبرگزاری آریا- چهلمین دوره نمایشگاه فیتور که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه گردشگری در سطح جهانی به‌شمار می‌رود، از  2 تا 6 بهمن‌ماه با حضور تورگردانان، دفا‌تر خدمات مسافرتی و دیگر شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، در پایتخت اسپانیا برپا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، مهمان ویژه نمایشگاه 2020  کشور کره جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه فیتور سال گذشته 10هزار و 400 شرکت حوزه گردشگری و بیش از 253هزار شرکت کننده را گرد هم آورد.
نمایشگاه فیتور بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ گردشگری در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیاست و به‌‌نوعی نقطه مرجع صنعت گردشگری برای متخصصان حوزه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی اسپانیا به‌شمار می‌رود.
این رویداد که چهلمین دوره آن در 2020 برگزار خواهد شد، فضای تجاری مناسبی برای حضور و گردهمایی دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و ملاقات آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاوران و کار‌شناسان توسعه گردشگری و سایر فعالان گردشگری جهانی است که هر ساله با برنامه‌های متنوع در آن حضور می‌یابند.
یکی از نوآوری‌­های فیتور 2020، اضافه کردن بخشی با عنوان «فیتور- استعداد» است که با تمرکز بر مهارت‌ها و استعدادهای منابع انسانی و توسعه حرفه‌ای آن‌ها آغاز به کار خواهد کرد.
هدف از این رویکرد، آماده‌سازی منابع انسانی صنعت گردشگری در عصر دیجیتال و آشناسازی آنها با دانش فنی لازم در مدیریت روندهای جدید مانند داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل آنها، هوش مصنوعی، ربات سخنگو و بلاک چین می­باشد که تأثیرات زیادی بر آینده تجارت گردشگری می گذارند.
«فیتور-استعداد» یک فضای نمایشگاهی است با محتوای تخصصی، نوآورانه و انعطاف پذیر شامل سمینارها، کارگاه ها و نشستها که چشم انداز و استراتژی‌های برخی از مشاغل برتر گردشگری جهان، به کارگیری استعدادها، شرکت‌های مدیریتی و مراکز آموزشی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیتور ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بزرگترین رویداد سالانه سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه فرانچایز کشور، یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، زارع، سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران و سایر فعالان حوزه کسب‌وکار در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال افتتاح شد.

حدود ۳۰ برند معتبر داخلی و خارجی از جمله مجریان و مراکز آموزش فرانچایزینگ، برندهای پوشاک، شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی و مولتی برندها در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با تاکید بر اهمیت موضوع فرانچایز گفت: نشان‌سپاری تجاری از حیث به اشتراک‌گذاری روش و تجربه و کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب است و سطح نوینی از مدیریت کسب‌وکار را ارائه می‌دهد.

برادران در ادامه ضمن تشکر از زحمات مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال، ابراز امیدواری کرد که صنعت و تجارت کشور از ظرفیت‌های این مجموعه بهره بیشتری ببرند.

محمدمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: صنعت فرانچایز در سطح جهانی صنعتی پویا است که در ایران در نقطه آغاز خود قرار دارد. این صنعت می‌تواند حدود یک درصد سرانه ناخالص ملی را از آن خود کند و اقتصادی پایدار را رقم بزند. وی افزود: ششمین دوره نمایشگاه فرانچایز به عنوان یک نمایشگاه فوق تخصصی با تمرکز بر شعبه‌پذیری و شعبه‌فروشی در حال برگزاری است.

اسدی مجموعه ایران‌مال را آینده صنعت نمایشگاهی کشور توصیف کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه‌های عام، تخصصی و فوق تخصصی در اکثر مراکز معتبر کشور، مرکز نمایشگاهی ایران‌مال در مقایسه با سایرین از زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برخوردار و است و حضور در ایران‌مال باعث افتخار ما است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌هایی با موضوع صنعت فرانچایز برگزار می‌شود.

سرمایه‌گذاران و عموم علاقه‌مندان به حوزه فرانچایز و کسب‌وکار می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه در طبقه E۰ مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال بازدید نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094040

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد