Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:37:59 GMT

بهره برداری یکصد طرح عمرانی در تیران و کرون آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۲۷۶

بهره برداری یکصد طرح عمرانی در تیران و کرون آغاز شد

مجید حججی فرماندار تیران و کرون روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این طرح ها شامل احداث راه های اصلی و روستایی، بهسازی معابر ، مقاوم سازی و تجهیز خانه های بهداشت و بهسازی شبکه های آب است.

وی بیان کرد: در این هفته  ٦٩ طرح جهادکشاورزی در شهرستان با ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر شامل گلخانه، طرح های آب و خاک و دامداری و دامپروری  به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: با وجود محدودیت های اعتباری اما فعالیت های خدمات رسانی در این منطقه در حال انجام است که از مهمترین این اقدامات پروژه راه سازی و اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی است.

به گفته معاون عمرانی استانداری اصفهان از میان  پروژه‌های هفته دولت، ۲۶ پروژه ملی با ۲۶۸ میلیارد تومان، ۱۸۵ پروژه استانی با ۱۰۲ میلیارد تومان، ۶۲۰ پروژه بخش خصوصی و تعاونی‌ها با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان، ۴۹۷ پروژه شهرداری‌ها با ۲۴۶ میلیارد تومان، ۱۷۱ پروژه دهیاری‌ها با ۴۰ میلیارد تومان و معادل همین میزان تسهیلات بانکی به پروژه‌ها تزریق شد.

شهرستان اصفهان با ۴۷۳ پروژه، کاشان با ۱۰۶ پروژه و تیران و کرون با ۱۰۰ پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌ها را دارد و در بقیه شهرستان‌های استان  ۱۵ تا ۵۰ پروژه افتتاح می‌شود به گونه‌ای که در خور و بیابانک ۵۶ پروژه و فریدونشهر و بوئین میاندشت ۳۸ پروژه اجرایی شده است.

/۶۰۲۷/۷۱۳۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان بخش خصوصی تسهیلات بانکی خدمات رسانی شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد