Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:46:41 GMT

شاگردان کاظمی به دنبال تدوام صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۳۱۹

شاگردان کاظمی به دنبال تدوام صدرنشینی

در سومین هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم رایکا میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهران نجفی فرصت زیادی برای آماده سازی بازیکنان خود در اختیار نداشت و رایکا بابل در آخرین لحظات برای فصل جدید بسته شد. بابلی ها در دو دیدار ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته شاگردان نجفی به کرمان سفر کردند ولی با دستانی خالی به خانه برگشتند.

 

بادران اما شرایطی متفاوت تر از رایکا دارد و قبل از شروع فصل می شد حدس زد که نارنجی پوشان تهرانی جز مدعیان هستند. شاگردان فرهاد کاظمی دو دیدارشان در این فصل را با برتری پشت سر گذاشتند تا شش امتیاز را در همین ابتدا به دست آورند.

 

نارنجی پوشان در حالی این هفته به بابل سفر خواهند کرد که با توجه به تعقیب کنندگان صدرنشین، تنها سه امتیاز به کار شاگردان فرهاد کاظمی می آید تا از کورس و صدر جدول جا نمانند. اما بابلی ها نیاز مبرمی به این سه امتیاز دارند چون اگر امتیازی را در خانه از دست بدهند باید در ادامه راه برای قعرنشین نبودن تلاش کنند.

 

فرهاد کاظمی در گذشته مربی تیم خونه به خونه بوده که امروز به رایکا تغییر نام داده است. او بی شک به شرایط بازی در استادیوم شهدای هفتم تیر آشنا است و البته به خوبی می داند که حضور پرشور تماشاگران بابلی در استادیوم شرایط روحی و روانی را به سود تیم میزبان تغییر خواهد داد.

 

دیدار دو تیم رایکا بابل و ادران تهران از ساعت 17:30 روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک است و هم چنین عسگر محمدی، حامد تازه پور و حامد سیری وی را در امر داوری همراهی خواهند کرد.

فرهاد کاظمی (سرمربی) رایکا بابل دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد کاظمی سرمربی رایکا بابل دسته یک بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد