Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت بلیت‌فروشی الکترونیکی لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال بررسی شد.

به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، به منظور بررسی بلیت‌فروشی الکترونیک ورزشگاه‌های کشور، صبح امروز (سه‌شنبه - 5 شهریور ماه)، سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و فتحی مدیرعامل استقلال با مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به مدت یک ساعت به طول انجامید، سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند. هفته دوم لیگ برتر از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بلیت فروشی الکترونیکی لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com