Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پوستین‌دوز، مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این المپیاد دانش‌آموزی توسط باشگاه سواد رسانه‌ای و با حمایت مرکز بسیج صدا و سیما، مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی، موسسه فرهنگی تبیان، مدرسه هنر و رسانه آینه، موسسه آینده سازان، دانشگاه صدا و سیما، موسسه فرهنگی تزکیه، مرکز نوآوری فرهنگی امید، موسسه پارسای اصفهان، موسسه فرهنگی هدایت میزان، موسسه مسیر رسانه، موسسه هنروما و انجمن سواد رسانه ای ایران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه «امیرحسام معیری» دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی چهار این ناحیه مدال طلای این المپیاد کشوری را به خود اختصاص داد، افزود: این رویداد در سه مرحله داخلی برگزار شد و دارندگان مدال طلای المپیاد می‌توانند در سومین رویداد بین المللی (IMLO (International Media Literacy Olympiad که در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود، شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: المپیاد دانش‌آموزی سواد رسانه‌ای با محوریت نسل هزاره‌ سوم که متولدین سال دو هزار به بعد هستند و زبان آن‌ها زبان رسانه است و با این زبان در همایش‌های دنیا حرف می‌زنند، برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: المپیاد سواد رسانه‌‌ای برای نسل جدید مهارت، دانش و بینش ایجاد می‌کند تا آن‌ها بدانند چطور دنیای رسانه را بشناسد و از آن لذت ببرد.
پوستین‌دوز با تاکید براینکه هدف از برگزاری این المپیاد برای نسل هزاره‌ سوم این است که خودشان با مقوله‌ سواد رسانه‌ای آشنا شوند، گفت: وجه بین‌المللی این المپیاد در مرحله سوم به این گونه است که برگزیدگان به مسابقات جهانی و بین‌المللی اعزام می‌شوند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تصریح کرد: در این دوره از المپیاد ۱۵۰۰ دانش‌آموز پایه دهم و یازدهم از ۳۰۰ مدرسه از ۹۰ شهر در ۳۰ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی پوستین دوز آموزش و پرورش المپیاد دانش آموز سواد رسانه ای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟