Web Analytics Made Easy - Statcounter

برکت از برگزاری بیست و نهمین دوره آزمون ادواری و سومین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی مراکز مهارت آموزی در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: تعداد ۲۲۵ نفر در آزمون نظری و ۳۲۷ نفر در آزمون عملی در این دوره شرکت خواهند داشت.

«محمد برکت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد ذاروند اظھار کرد: سعی کردیم با ھمکاری مدیران مراکز آموزشی و توجیح ھنرجویان در خصوص برگزاری آزمون، سطح برگزاری آزمون را بالا برده و از ھرگونه تخلف احتمالی در برگزاری آزمون جلوگیری کرده و تمرکز ھنرجو را در آزمون ارتقای بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست آموزش اداره کل فرھنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به برگزاری بیست و نهمین دوره آزمون ادواری و سومین دوره آزمون جامع استانداردھای مهارتی مراکز مهارت آموزی در سال تحصیلی ۹۷-٩٨ در منطقه آزاد اروند (شهرستان ھای آبادان-خرمشهر) اشاره کرده و افزود: آزمون نظری و عملی استانداردھای مهارت آموزی در روزھای (پنج شنبه ۷ شهریور) ساعت ۸ صبح و (جمعه ۸ شهریور) ساعت ١٠ صبح برگزار می شود.

 

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری امتحانات عملی رشته ھای مهارتی این دوره در آبادان گفت: در (پنج شنبه ۷ شهریور) ساعت 8 الی 10 صبح رشته گرافیک کامپیوتری، عکاسی (ھنرجویان آموزشگاه ھای ھفت رنگ – نقطه و سینماگران جزیره) ساعت ۱۰ الی ۱۲، رشته دستیاری لباس نمایشی (ھنرجویان آموزشگاه نقش آفرین)، رشته چهره سازی (ھنرجویان آموزشگاه پردیس) در محل مرکز مهارت آموزی سینما گران جزیره واقع در آبادان- احمد آباد – خیابان یک اصلی نبش ٨ فرعی برگزار می شود.

 

برکت همچنین از زمان و مکان امتحانات عملی رشته ھای مهارتی این دوره در خرمشهر، خبرداد و گفت: در (پنج شنبه ۷ شهریور) ساعت ٨ الی ١٢ صبح رشته گرافیک کامپیوتری و عکاسی (ھنرجویان آموزشگاه ھا بهار) برگزار می شود.

 

وی در خصوص برگزاری بیست و نهمین دوره آزمون ادواری و سومین دوره آزمون جامع استانداردھای مهارتی مراکز مهارت آموزی در سال تحصیلی ۹۷-٩٨ در منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: آزمون نظری راس ساعت ١٠ صبح روز (جمعه ۸ شهریور) در شهرستان آبادان به آدرس دبیرستان صدیقه کبری (س) واقع در کوی رسالت جنب درمانگاه اقبال و در شهرستان خرمشهر به آدرس خیابان مولوی –نبش بهارستان –روبروی استادیوم ورزشی شهید جهان آرا –جنب کتابخانه سوم خرداد – آموزشگاه بهار برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روز جهانی مسجد اردبیل شیراز قم کانون های مساجد هنرجو هنرجویان مهارت آموزی مهارت آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز

ژیلا خدادادی گفت: این آزمون با حضور ۴۵ نفر از هنرمندان و تولیدکنندگان متقاضی دریافت و تمدید مجوز(کارت صنعتگری) در رشته گلیم بافی برگزار شد و اولین مرحله از فرآیند اعطاء مجوز به این صنعتگران است.

به گفته معاون صنایع‌دستی استان البرز در مراحل بعدی بازدید‌های پسینی از محل تولید پذیرفته‌شدگان صورت گرفته و فعال بودن واحدهای تولیدی مورد رصد و تأیید قرار می گیرد.

 او افزود: این آزمون‌ها به طور تقریبی هر ۵۰ روز یکبار برگزار می‌شوند و کارشناسان این حوزه ناظر بر آزمون‌ها هستند.

خدادادی با بیان اینکه استان البرز با حدود بیش از هزار صنعتگر فعال گلیم یکی از مراکز مهم تولید گلیم در کشور است، گفت: ۹۸ درصد تولیدکنندگان گلیم استان را بانوان تشکیل می‌دهند. 

معاون صنایع دستی استان البرز اظهار کرد: اداره کل و معاونت صنایع دستی از این هنرمندان حمایت هایی چون دعوت به نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها  معرفی برای دریافت تسهیلات، معرفی تولیدکنندگان فعال به متقاضیان و خریداران گلیم، معافیت های مالیاتی و ... به عمل می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون