Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@08:05:05 GMT

شرکت ۲۵۰۰ دانش‌آموز خراسان‌شمالی در طرح نشاط معنوی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۹۷۷

شرکت ۲۵۰۰ دانش‌آموز خراسان‌شمالی در طرح نشاط معنوی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در 35 بقعه متبرکه استان از 15 تیرماه سال جاری آغاز و تا 29 مرداد ماه امسال ادامه داشت که در نهایت بیش از دو هزار و500 دانش‌آموز در این طرح شرکت کردند.

وی با اشاره به اجرای این طرح برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی، افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در دو گروه خواهران و برادران برگزار‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه اختتامیه این طرح نیز در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان برگزار شد، ادامه داد: در طول این مهم بیش از یک هزار قلم هدیه خریداری و به دانش آموزان اعطا شد.

وی ادامه داد: برپایی کلاس‌های اوقات فراغت، خیمه‌های معرفت، قرائت و آموزش قرآن کریم، مفاهیم و حفظ، بیان احکام و مباحث اعتقادی، اردوهای زیارتی، ورزشی و تفریحی به منظور آشنایی با بقاع متبرکه استان در قالب طرح نشاط معنوی برپا شد.

صفری با اشاره به اینکه 25 مبلغ برای اجرای این طرح اعزام شدند، گفت: میزان شرکت‌کنندگان در این طرح نسبتن به سال گذشته از افزایش 10 درصدی برخوردار بود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نشاط معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • تسهیلات هزار میلیاردی توسعه صنعت گاز به دانش بنیان ها
  • برقراری ارتباط معلم و شاگردی به سبک هوشمند
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد
  • ببینید | ماجرای هولناک خفگی دانش‌آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • جهش صنعت تولید برق در خراسان شمالی
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد