Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:54:30 GMT

۶ بسکتبالیست NBA در گروه تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۰۳۱

۶ بسکتبالیست NBA در گروه تیم ملی ایران

جام‌جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال از ۹ شهریور به میزبانی چین آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه سوم برابر پورتوریکو، تونس و اسپانیا می‌رود. هر سه تیمی که در مرحله گروهی باید برابر ایران بازی کنند بازیکنان شاغل در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا دارند.

در ترکیب اسپانیا که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب ‌می‌آید، مارک گسول، ویلی هرنه‌گومز، خوان هرنان گومز و ریکی روبیو در لیگ NBA حضور دارند، در تیم ملی تونس صلاح مجیری است که در این لیگ به میدان می‌رود و ایسایاه پینرو بازیکن تیم ملی پورتوریکو است که در این لیگ به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی ۲۰۱۹ چین، بازیکنان زیادی از لیگ NBA حضور دارند. ۱۲ بازیکن تیم ملی آمریکا، ۶ بازیکن تیم ملی فرانسه، ۵ بازیکن تیم ملی صربستان، ۵ بازیکن تیم ملی آلمان، ۴ بازیکن تیم ملی استرالیا، ۴ بازیکن تیم ملی کانادا، ۴ بازیکن تیم ملی اسپانیا، ۳ بازیکن تیم ملی نیجریه، ۳ بازیکن تیم ملی ترکیه، ۲ بازیکن تیم ملی برزیل، ۲ بازیکن تیم ملی یونان، ۲ بازیکن تیم ملی ایتالیا، ۲ بازیکن تیم ملی لیتوانی، ۲ بازیکن تیم ملی ژاپن، ۱ بازیکن تیم ملی پورتوریکو، ۱ بازیکن تیم ملی تونس، ۱ بازیکن تیم ملی جمهوری چک  و ۱ بازیکن تیم ملی مونته‌نگرو شاغل در این لیگ هستند.

کشورهای ایران، چین، ساحل عاجل، لهستان، روسیه، آرژانتین، کره جنوبی، آنگولا، فیلیپین، نیوزلند، جمهوری دومینیکن، اردن و سنگال بازیکنی در لیگ حرفه‌ای آمریکا ندارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن