Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت اسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه در پاسخ به سوالی درباره ادعای برخی از نمایندگان مبنی بر وجود گروه نفوذی در وزارت نفت و اینکه اطلاعات این افراد موجب توقیف نفتکش ایرانی شد، ‌ گفت:  این که ادعا شود در فلان دستگاه نفوذ شده است، این صرف ادعا است و شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصر نفوذی کار هر دستگاهی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اطلاعات با یک عمر سی و اندی ساله کار اطلاعاتی به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را با سختی و پیچیدگی بسیار زیاد شناسایی کند.

وزیر اطلاعات با بیان این که فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند جریان نفوذ را تشخیص دهد و افراد نفوذ کرده را شناسایی کند، افزود:‌ افرادی که در پروژه نفوذ عمل کرده و می‌خواهند نفوذ کنند داغ‌ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند و خیلی سریع دیگران را به ضدیت با نظام و حاکمیت متهم می‌کنند.

علوی تاکید کرد: چون تنها دستگاه اطلاعاتی است که آنها را شناسایی می‌کند، آنها به عناوین مختلف به دستگاه اطلاعاتی حمله می‌کنند و اگر بتوانند سعی می کنند ریشه دستگاه اطلاعاتی را در بیاورند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت سید محمود علوی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم