Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:33:46 GMT

نقاشی مشهور بنکسی ناپدید شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۱۶۰

این اثر هنری که به عنوان نمادی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا خلق شد، به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر بندری «دوور» محسوب می‌شد. این نقاشی دیواری در ماه «می» سال ۲۰۱۷،‌ درست یک ماه پیش از انتخابات سراسری که مباحث مربوط به «برگزیت» را در مرکز توجه قرار داد، خلق شد.

اخبار فرهنگ و هنر _ به گفته یکی از ساکنان نزدیک به نقاشی دیواری، شنبه یک داربست کنار نقاشی نصب شد و روز بعدی نقاشی ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت؛ برای مثال یکی از کاربران در صفحه فیسبوک خود نوشت :‌«چرا؟ نمی‌توانم درک کنم چرا باید چنین شاهکاری را ناپدید کنند. این یک تراژدی به تمام معناست.»

این نقاشی دیواری پیش‌تر در صفحه اینستاگرام بنکسی به عنوان یکی از آثار او تایید شده بود.مالک ساختمانی که نقاشی بر روی دیوار آن خلق شده است، بیان کرد،‌ بلافاصله پس از آن‌که نقاشی بنکسی را روی دیوار خانه دید به دنبال راه حلی برای فروش آن به یکی از گالری‌های هنری لندن و صرف سود حاصل از آن در خیریه‌ها بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بنکسی نقاشی دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی