Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@21:08:39 GMT

جاعل مدارک تحصیلی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۲۵۸

جاعل مدارک تحصیلی دستگیر شد

فردی ۲۷ ساله که به‌صورت غیرقانونی اقدام به صدور مدارک تحصیلی می‌کرد، در روند بررسی پرونده پولشویی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: حدود یکماه پیش جوانی ۲۷‌ساله با موضوع سوء‌استفاده از کارت‌های بانکی و سیم‌کارت افراد شناسایی و دستگیر شد که در حین بررسی ادله‌دیجیتال مکشوفه وی، کارشناسان این پلیس با مواردی از مدارک تحصیلی مواجه شدند که با بررسی بیشتر و اخذ اعترافات متهم مشخص شد که اقدام به جعل مدارک نیز کرده است، با هماهنگی مرجع قضائی، تحقیقات تخصصی کارشناسان این پلیس برای بررسی موضوع آغازشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس و احضار افرادی که مدرک تحصیلی برای آنها صادر شده بود، مدعی بودند که متهم با اخذ دو میلیون تومان برای جعل مدرک لیسانس با رشته‌های مورد نیازشان از آنها اقدام به صدور این مدارک کرده است. 

این مقام انتظامی ادامه داد : عموم مردم توجه داشته باشند که تهیه و ارائه مدارک جعلی برای آنها تبعات غیر‌قابل جبرانی به همراه دارد، از جمله در هنگام استخدام و همچنین اگر افراد با این مدارک جعلی اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه کنند پس از استعلام از آموزش و پرورش مشخص شده مدرک جعلی بوده و تمام سوابق تحصیلی آنها باطل خواهد شد.

سرهنگ ابوطالبی بیان داشت : از همه کاربران فضای مجازی تقاضا داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور