Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، کمیته امداد استان کرمان در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که به‌ منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر استان در سال ۹۷ با حضور استاندار کرمان و معاونین وی و جمعی از مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان برگزار شد، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی معرفی و با اهداء لوح تقدیر از مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تقدیرنامه آمده است؛ به استناد مصوبه شورای عالی اداری و اجرایی دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری و در راستای اجرای سیاست‌ های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف توسعه کشور، بدین‌ وسیله از تلاش‌ های خالصانه و اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی برگزیده‌ شده‌ اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌ آید.
همچنین در این تقدیرنامه آمده است؛ امید است با استعانت از ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد هر چه‌ بهتر امور و خدمت‌ رسانی به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان پیروز و سربلند باشید.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۱۷ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ و ایجاد بیش از ۶۷۰۰ شغل موفق به کسب رتبه برتر اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی استان نیز شده است.

۳۰۲۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقتصاد مقاومتی شورای عالی اداری کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان