Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع اقلام دارویی غیرمجاز در یک سوپر مارکت در این بازارچه، ماموران هنگ مرزی اترک با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در این بازرسی انواع قرص، پماد، قطره دارویی، شربت، آمپول، اسپری و سموم دفع آفات نباتی خارج از شبکه توزیع کشف و صاحب مغازه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی اترک همچنین کشف پنج هزار و ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران در بازرسی از این مغازه عنوان کرد و گفت: متهم به همراه کالاهای کشف شده به پاسگاه انتقال یافت و پرونده وی بعد از تشکیل برای رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ سراوانی با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در جاده مراوه تپه - گنبدکاووس اظهار داشت: در این سانحه رانندگی که روز گذشته اتفاق افتاد یک دستگاه پروژ ۴۰۵ با تراکتور برخورد کرد که ماموران پلیس راه علت آن را انحراف به چپ خودرو پژو عنوان کردند.

وی افزود: دو نفر از سرنشینان خودرو پژو در این حادثه مصدوم شدند و با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال یافتند.

بازارچه مرزی اینچه برون در جوار گمرک اینچه برون هنگ مرزی اترک گلستان به عنوان تنها گمرک زمینی ایران و ترکمنستان در استان گلستان احداث شده است.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی انتظامی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار