Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@08:20:56 GMT

همایش زنان و رونق تولید در قصرشیرین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۶۶۹

همایش زنان و رونق تولید در قصرشیرین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمتگزاری، اخلاق و تقوا رمز ماندگاری این ۲ شهید است که امروز باید ویژگی های بازر آنها را در راس امور کاری و عملی خود قرار دهیم و برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

مرادعلی تاتار افزود: مردم قصرشیرین نقش مهمی در دفاع از نظام و انقلاب دارند و شایسته بهترین خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نقش بانوان در عرصه های انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری آن تاکنون کمتر از آقایان نبوده و نیست و زنان در کنار دیگر رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی دفاع می کردند.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و در پیشرفت و توسعه کشور نقش مهمی دارند.

تاتار تصریح کرد: جامعه ما به خاطر توطئه ها و تحریم های دشمن نیازمند توجه و اتکا به پتانسیل‌های داخلی و رونق تولیدات ملی است که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب است.

 وی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مرز رسمی خسروی و تردد زائران از این مرز نمایشگاهی عرضه صنایع دستی قرار است برپا شود که تعدادی از این غرفه ها به آثار دستی زنان اختصاص خواهد یافت.

 وی ادامه داد: امروز دولت در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مشاغل خانگی تسهیلات بسیار خوبی ارائه می دهد و زنان و جوانان نیز می توانند از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین نیز گفت: یک هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره این شهرستان هستند که از این تعداد ۴۹۵ تن  زنان سرپرست خانوار را تشکیل می دهند که از مجموع این زنان نیز ۳۸۳ نفر کارآفرین هستند.

بهمن کرداری افزود: این کارآفرینان وام اشتغال دریافت و در بخش های مختلف کارآفرینی کرده اند.

کرداری تصریح کرد در سال گذشته ۱۳۹ طرح اشتغالزا در قصرشیرین اجرا شد و امسال تاکنون ۷۵ طرح مصوب داشتیم که کارهای آنها در دست اجرا است که ۳۸ مورد آن را زنان کارآفرین به خود  اختصاص داده اند.

در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاه آثار و تولیدات خانگی زنان کارآفرین زیرپوشش کمیته امداد قصرشیرین برپا شد.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اخلاق انقلاب اسلامی زنان کمیته امداد امام خمینی مدیر کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری