Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:14:03 GMT

از مکتب امام حسین (ع) الهام بگیرید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۸۱۶

از مکتب امام حسین (ع) الهام بگیرید

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه از مکتب امام حسین (علیه السلام) الهام بگیرید، گفت: امام حسین (ع) در میان همه ملت ها جایگاه ویژه ای دارد و باید به جنبه های عملی، اخلاقی، کمک به محرومان و تعقیب سیاست های امام حسین (ع) در مقابل ستمگران توجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله  «سید علیرضا عبادی» امروز (سه شنبه 5 شهریور) در دیدار صمیمی با جوانان هئیت مذهبی بیت الحسین(ع) بیرجند اظهار داشت: همواره یک هیئت کارشناس دینی دارد و این امر لازمی است و هر کاری باید زیرنظر یک کارشناس اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در این زمان تا یک تجمعی در داخل کشور ایجاد می شود عناصر بیگانه به طمع می افتند که به نحوی نفوذ پیدا کنند و همیشه همین طور بوده است و راه پیشگیری از هر خطری این است که انسان کار خود را همراه با یک کارشناس انجام بدهد.

 

وی با بیان اینکه مشورت و استفاده کردن از کارشناس در همه امور بسیار اهمیت دارد، گفت: عزاداری امام حسین (علیه السلام) بسیار خوب است اما همه آن هایی که عزاداری می کنند قابل قبول نیستند به طور مثال ناصرالدین شاه هم عزاداری می کرد اما به اهداف امام حسین (علیه السلام) توجهی نداشت.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه به این توجه داشته باشد که به اهداف امام حسین (علیه السلام) چه میزان نزدیک می شوید، اظهار کرد: در کنار عزاداری امام حسین (علیه السلام) به جنبه های عملی ،اخلاقی، کمک به محرومان و تعقیب سیاست های امام حسین (علیه السلام) در مقابل ستمگران توجه داشته باشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه از مکتب امام حسین (علیه السلام) الهام بگیرید و بر اساس آن عمل کنید، افزود: این موضوع بسیار مهم و ارزشمند است و امام حسین (علیه السلام) جایگاهی دارد که در ایام اربعین حدود 30 میلیون نفر عاشق و پیرو ایشان به سمت کربلا حرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امام حسین (علیه السلام) در میان همه ملت ها جایگاه ویژه ای دارد، ادامه داد: آن کسی هم عارف به مسئله امامت و هم پیرو آن باشد ارزش دارد و شما در حوزه دانش آموزی این کار را انجام داده اید.

 

آیت الله عبادی در پایان با بیان اینکه باید فکرهایی شود تا این هیئت یک جای مستقل پیدا کند، افزود: برای جذب جوانان دیگر فعالیت هایی داشته باشید و تلاش مقبول را انجام دهید و این تفکر پویا و جامع در مقابل سنجش های منفی قرار دارد و با همدیگر تبادل نظر داشته باشید و پیام محرومین را به گوش مسئولین برسانید.

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد شیراز عید غدیر ماه محرم جشن های دهه کرامت کانون های مساجد بیانیه گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عزاداری امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث