Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروی از امضای تفاهم نامه کمک نقدی به مبلغ بیش از یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال به منظور تهیه اقلام زیستی جهت توزیع میان حادثه دیدگان سیل اخیر استان میان جمعیت هلال احمر و انجمن داروسازان استان خبر داد.

«محمدعلی هروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با روز داروسازی، انجمن داروسازان استان کمک نقدی خود را در جهت کمک به حادثه دیدگان سیل اخیر به مبلغ یک میلیارد و 586 میلیون و 296 هزار و 826 ریال به جمعیت هلال احمر استان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این تفاهم نامه که همزمان با روز داروسازی میان جمعیت هلال احمر گلستان و انجمن داروسازان استان امضا شد، مقرر شد بر اساس این کمک نقدی اقلام زیستی توسط جمعیت هلال احمر استان تهیه و در میان حادثه دیدگان سیل اخیر توزیع شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل روز جهانی مسجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان روزنامه شیراز قم تهیه دارو انجمن داروسازان کمک نقدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز