Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نهمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه ها، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پیشتر دادستان ارومیه به تخلفات مرتبط با خصوصی سازی اشاره کرده بود و روز گذشته هم دادستان ایلام در رابطه با رییس سابق سازمان خصوصی سازی اعلام شکایت کرد، آخرین وضعیت پرونده این فرد به کجا رسید؟ گفت: با فرد یا شخص کاری نداریم اما به طور کلی در رابطه با فرایند خصوصی سازی قوانین لازم الاجرا وجود دارد و تاکید می کنیم خصوصی سازی طبق مقررات باید انجام شود و دولت از حوزه تصدی گری در این رابطه به حمایت از بخش خصوصی مبدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نسبت به فرایند خصوصی سازی پرونده های سابق تشکیل شده بود.

وی افزود: بیش از صد نماینده مجلس هم در دیدار با ریاست قوه قضاییه نامه ای را امضا کرده و خواهان ورود قوه قضاییه بودند. دیوان محاسبات و هم سازمان بازرسی مطالبی را ارایه کردند.

اسماعیلی ادامه داد: مردم و نهادها اعتراضاتی داشتند در سفری که رییس قوه قضاییه به اراک داشتند اعتراضاتی در این رابطه مطرح شد و اینها موجب شد تا موضوع خصوصی سازی مورد بررسی قرار گیرد. این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران است.

این پرونده ابعاد گسترده ای دارد و تلاش می شود نسبت به مطالب مطرح شده بررسی ها انجام و اتخاذها صورت گیرد.

کد خبر 4703385 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه غلامحسین اسماعیلی خصوصی سازی شرکتها شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی قوه قضاییه نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت حج تمتع 98 پلیس راهور سید جواد حسینی پیروز حناچی وضعیت معابر سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش

اولین نشست خبری اصغر جهانگیر، به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه شنبه ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد.

جهانگیر افزود: برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان