Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه، از انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی خبر داد.

با ب اله حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه، از انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیاتی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: به استناد دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش که به صورت اینترنتی ثبت نام صورت می‌پذیرد پذیرفته شدگان برای ثبت نام می‌توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه کنید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در ادامه مطرح کرد: با تاکید بر اینکه با انجام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی از ایاب و ذهاب و صرف هزینه زیاد توسط خانواده‌ها و دانشجویان جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: انتخاب واحد نیمسال اول از سوی خود دانشجو پس از مشورت با استاد راهنما به صورت اینترنتی تا سقف مجاز (برای دانشجویان کارشناسی؛ حداقل ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد، معدل الف. تا سقف ۲۴ واحد، ترم آخر نیز تا ۲۴ واحد و مشروطی تا ۱۴ واحد) صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع بیان کرد: زمان انتخاب واحد ورودی‌های ۹۵ و ما قبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی‌های ۹۷ روز شنبه ۱۶ شهریور شروع شده و ورودی‌های ۹۶ روز یکشنبه ۱۷ و ورودی‌های ۹۷ روز چهار شنبه ۲۰ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم روز پنج شنبه در تاریخ ۲۱ شهریورماه خواهد بود.

حیاتی با تاکید بر اینکه دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند، روز جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریورماه می‌توانند انتخاب واحد نمایند، تاکید کرد: انتخاب واحد ورودی‌های ۹۸ هم به صورت دسته جمعی توسط دانشکده و تحویل برگ انتخاب واحد به دانشجو در روز تحویل مدارک انجام خواهد شد و همچنین انتخاب واحد دانشجویان متقاضی از سایر دانشکده‌ها نیز طبق لیست ارسالی دانشکده در تاریخ ۶ مهرماه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز اظهار کرد: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در ۲ و ۳ مهرماه انجام می‌شود و مطابق این برنامه، مهلت ارائه مرخصی برای دانشجویان در نیمسال اول ۱۶ شهریور الی ۳ مهرماه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به شروع کلاس‌ها و امتحانات این نیمسال یادآور شد:  کلاس‌ها از ۲۳ شهریور ماه لغایت ۱۲ دی ماه ۹۸ برگزار شده و امتحانات پایان نیمسال اول نیز از ۱۴ دی الی ۳ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی