Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:38:23 GMT

کندوان جمعه یک طرفه می شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۲۰۴۰

کندوان جمعه یک طرفه می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۶ شهریور آغاز می شود و تا ۶ صبح شنبه ۹ شهریورن برقرار است .

بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان ، هراز ، فیروزکوه ممنوع خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور کندوان
رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .

براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز چهارشنبه تا جمعه هشتم شهریور ممنوع است .

محور فیروزکوه
رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .

وضعیت جوی پایان هفته در مازندران

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران ، برای امروز تا صبح شنبه آسمان محور های مواصلاتی مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با اشتقرار هوای شرجی خواهد بود .

دمای هوا هم در این مدت به صورت تدریجی تا صبح شنبه کاهش می یابد و میزان کاهش دما نیز حداکثر پنج درجه سانتیگراد است.

همچنین هواشناسی مازندران اعلام کرد که به علت مواج بودن دریای خزر در روزهای آینده ، شنا و تمامی فعالیت های دریایی ممنوع می باشد.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟