Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رسانه ها به دنبال این نباشند که چه کسی بازداشت شده یا خیر، اجازه دهید متهم محکوم شود سپس خبر آن را منتشر کنید.
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار آریا در خصوص چرایی عدم اعلام اخبار از سوی مسئولان و اینکه ابتدا اخبار از سوی رسانه ها و خبرگزاری ها اعلام و سپس از سوی مسئولان تایید و تکذیب می شود؛ اظهار داشت: تقاضای من از خبرگزاری ها و رسانه ها این است به دنبال این نباشند که هر کسی بازداشت شد، تا بلافاصله خبر بازداشتش اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که ممکن است کسی بازداشت شود اما پس از محاکمه، تبرئه شود. 
وی افزود: حالا ممکن است سوال ایجاد شود که چگونه می شود شخصی بازداشت شود و تبرئه شود؛ از نظر قضایی دو مرحله داریم، مرحله قرائن و شواهد و دلایل یعنی کسی که اتهام متوجه او بود، تحت تعقیب قرار بگیرد و قرار تامین صادر شود. مرحله بعد وجود دلایل برای اثبات موضوع است، ممکن است کسی توجه اتهام روی او باشد اما یا دلایل برای اثبات مجرمیت ناکافی بود و یا اینکه اصلا رفع سوءظن شود. 
سخنگوی دستگاه قضا در ادامه اظهار داشت: از رسانه ها می خواهم به دنبال این نباشند که چه کسی بازداشت شده یا خیر، اجازه دهید متهم محکوم شود سپس خبر آن را منتشر کنید.
غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار آریا در خصوص ورود دستگاه قضا به مسئله اردوگاه شهید باهنر تهران تاکید کرد: سازمان بازررسی کل کشور به این پرونده ورود کرده و بررسی هایی را انجام داده و گزارشی را تقدیم کرده است. از آنجایی که اخیرا این گزارش ارائه شده است جزییات آن را پس از بررسی و نتیجه آن را در جلسات بعدی اعلام خواهم کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

خودکشی یک بازیگر پس از پخش مصاحبه اش درباره آزار جنسی همکار خود

کد خبر 848277 منبع: مهر برچسب‌ها سینمای جهان بازیگران سینما و تلویزیون جهان فرانسه

دیگر خبرها

  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی