Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با معرفی دستگاه های اجرایی که بر اساس سنجش عملکرد آنها در سال گذشته، امتیاز مناسب کسب کردند؛ برگزار شد.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، در چهارمین روز از هفته دولت؛ بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان، امروز(5 شهریور)با حضور مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار و استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل کمیته امداد و مدیردرمان اداره کل تأمین اجتماعی به ایراد سخن پرداختند و در پایان از دستگاه های برتر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای مراسم جعفر رودری پشت تریبون قرار گرفت و در سخنانی انتخاب دستگاه های برتر را حاصل سنجش و ارزیابی عملکردها بر اساس شاخص ها در سال 97 اعلام و بیان کرد: این سنجش در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: از 64 دستگاه اجرایی که در این ارزیابی شرکت کردند رتبه فضای کسب و کار استان ارتقاء یافته و به رتبه دوازدهم کشوری رسیده ایم.

 

وی بیان داشت: در آگاهی مراجعه کنندگان{ به دستگاه های اجرایی} از حقوق خود نمره استان 10 از 20 است و این یعنی شهروندان باید حقوق خود را {بهتر}بشناسند و نسبت به آن مطالبه کنند.

 

رودری خدمات دولت را به لحاظ قیمت تمام شده خیلی گران دانست و افزود: در صورتی که در بخش غیردولتی این کار به شکل منطقی تر و با قیمت پایین تر اتفاق می افتد  ,در صورتی قیمت خدمات کاهش می یابد که دولتی کارآ و اثربخش داشته باشیم.

 

دکتر فخر و دکتر صادقی نیز که جزو مسئولین دستگاه های برتر در این جشنواره بودند، گزارشی اجمالی بیان کردند و سپس استاندار به ایراد سخن پرداخت.

 

محمدجوادفدایی در سخنانی پس از ارائه آمار و گزارشی از پروژه ها و خدمت رسانی ها؛ اظهار داشت: موقعیت های خوبی در استان داشتیم و خدمات خوبی ارائه شد.

 

وی به صراحت گفت: مطالبه گری را قبول داریم و مردم باید مطالبه گر باشند اما بهره مند شدن از امکانات هم باید بیان شود به طور مثال اگر از بیکاری می گوییم باید از آنهایی که نیز صاحب شغل شدند هم گفت زیرا بیان نعمت ها دستور قرآن و شکرگزاری نعمت است.

 

در این مراسم در کسب امتیاز شاخص های عمومی: شرکت توزیع برق جنوب استان و شرکت شهرک های صنعتی؛ در شاخص های اختصاصی: اداره کل دامپزشکی استان و اداره کل پست و در میان دستگاه های برتر در جمع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی: 5 دستگاه معرفی و تجلیل شد.

 

در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت از مدیریت درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان؛  گروه علمی، فرهنگی و آموزشی با رقابت 10 دستگاه، از اداره کل آموز ش و پرورش استان کرمان، در گروه عمومی و قضایی با رقابت 12 دستگاه از اداره کل امور مالیاتی؛ در گروه بیمه ها، بانک ها و شر کت ها از شرکت آب و فاضلاب روستایی و در گروه زیربنایی و تولیدی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تجلیل شد.

 

 

دستگاه های برتر در پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی بر اساس نظر دبیرخانه و ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی استان هم دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان و اداره کل کمیته امداد استان کرمان معرفی و تجلیل شدند.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل روزنامه روز جهانی مسجد شیراز قم کانون های مساجد معرفی دستگاه های برتر بیست و یکمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد