Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:04:59 GMT

هندرسون، جانشینی عالی برای جرارد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۲۲۴۷

هندرسون، جانشینی عالی برای جرارد

جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول می‌گوید جردن هندرسون کار دشوار جانشینی کاپیتان بزرگی مثل استیون جرارد را در لیورپول به خوبی انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، جیمی ردنپ، ستاره سابق خط میانی لیورپول با ستایش از جردن هندرسون، کاپیتان این تیم می‌گوید پر کردن جای خالی یک کاپیتان اسطوره‌ای در لیورپول یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است ولی هندرسون با وجود انتقادهای بسیار شدید موفق شده به خوبی از پس پر کردن جای خالی استیون جرارد برآید و منتقدینش را خاموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هندرسون زمانی که استیون جرارد، کاپیتان اسطوره‌ای مرسی‌ساید در سال 2015 این تیم را ترک کرد و راهی لس‌آنجلس گلکسی شد به عنوان جانشین او تعیین شد. این هافبک سابق ساندرلند از آن زمان تا امروز همواره با جرارد مقایسه شده و در نتیجه به دلیل آنچه ناتوانی در رسیدن سه سطح اسطوره لیورپول خوانده شده با انتقادهای زیادی مواجه بوده است.

 

جیمی ردنپ اما هندرسون را شایسته تحسین می‌داند و می‌گوید صحبت‌های سر الکس فرگوسن درباره او که گفته بود هندرسون نقش بسیار مهمی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ داشته کاملا درست بوده است.

 

ردنپ در این باره گفت:" جردن هندرسون بازوبند کاپیتانی را از استیون جرارد تحویل گرفت و بعد از آن یکی از سخت‌ترین کارها در دنیای فوتبال را داشت. پر کردن جای خالی استیون جرارد. این مثل این می‌ماند که کسی بخواهد در منچستریونایتد جای خالی سر الکس را پر کند".

 

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" من می‌دانم به بازو بستن آن بازوبند چه فشاری به آدم وارد می‌کند. خیلی‌ها ممکن است فکر کنند کاپیتانی یعنی یک حرف C که کنار اسم بازیکن قرار می‌گیرد ولی وقتی شما کاپیتان لیورپول هستید با تمام وجود احساس می‌کنید این بازوبند چه بار مسئولیت سنگینی دارد. باور کنید".

 

جیمی ردنپ در ادامه اضافه کرد:" هندرسون تحت فشار بود و بارها با شدیدترین انتقادها روبرو شد. خیلی‌ها کار را به جایی رسانده بودند که از هندرسون متنفر بودند ولی او همه منتقدینش را ساکت کرد".

 

جوردن هندرسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوردن هندرسون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • قلک پورشه خالی شد