Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دکتر نپوموک ریوار جامعه شناس آلمانی در جمع هیئت مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال حاضر شد. تاریخ انتشار: 13:46 - 05 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۹۷۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت خبری جمعیت حامیان هواداران فوتبال، سی‌امین نشست هیئت مدیره، معاونان، مشاوران و مسئولان جمعیت حامیان هواداران فوتبال با حضور دکتر نپوموک ریوار استاد دانشگاه هیلدسهایم آلمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه موضوع وضعیت هواداران فوتبال در اروپا و آلمان و مقایسه آن با کشور‌های آسیایی و ایران بحث و بررسی شد و پیرامون مسائل ورود و خروج تماشاگران در ورزشگاه، بلیت فروشی اینترنتی، بازرسی بدنی، امنیت تماشاگران، مسئولیت‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها در قبال تماشاگران و ... تبادل نظر شد.

  دکتر ریوار با تشریح مشارکت مردم به صورت داوطلبانه در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به شکل همیاران هوادار و پلیس گفت: در آلمان و کشور‌های پیشرفته فوتبال بلیت فروشی به صورت اینترنتی پیش فروش می‌شود و هواداران بلیت‌های مسابقات یک فصل باشگاه مورد علاقه‌شان را هم می‌توانند از قبل خریداری کنند و دقایقی قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه شوند و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست!

این محقق آلمانی در امر هواداری فوتبال افزود: تماشاگر به فوتبال شور، هیجان و جان می‌دهد و باعث زنده ماندن این رشته جذاب می‌شود و این را هم باید بدانیم تماشاگر فوتبال قبل از آن که یک هوادار باشگاه باشد، یک انسان است و ما در قبال‌اش مسئول هستیم. همان طوری که هوادار وقت و هزینه‌اش را صرف باشگاه مورد علاقه خود می‌کند و تیم محبوب‌اش را تشویق می‌کند، بازیکنان و باشگاه هم باید خودشان را در قبال هواداران خویش مسئول بدانند.

وی با تاکید به تخلیه هیجان در ورزشگاه گفت: در بحث کنترل هیجان نباید به دنبال سکوت هواداران باشیم، بلکه باید به دنبال آن باشیم که هواداران عکس العمل مناسبی در شأن خودشان انجام دهند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواداران هواداران فوتبال جمعیت هواداران آلمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی خطیر دیروز از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه موقتا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

با این حال احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شود، شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خود بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت هیات مدیره و مالکان جدیدباشگاه استقلال چه تصمیم در این خصوص خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229255 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان