Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دو نوع از مدل‌های تولیدی موبایل‌های اپل و سامسونگ بیش از حد تعیین شده تشعشعات فرکانس رادیویی منتشر می‌کنند و با توجه به بیماری‌هایی که این تشعشعات ایجاد می‌کنند، موجب نگرانی مردم شده‌اند.

این تحقیقات که در روزنامه شیکاگو تریبیون منتشر شده است اثبات می‌کند آیفون ۷ و سامسونگ گلکسی اس ۸ بیش از استاندارد تعیین شده تولید تشعشع می‌کنند که می‌توانند موجب سرطان، سردرد، کم‌خوابی و برهم خوردن الگوی خواب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیفون۷، ۲ تا ۴ برابر و سامسونگ گلکسی اس ۸ حدود ۵ برابر بیش از حد تعیین شده تشعشع تولید می‌کنند.

بر مبنای قوانین FCC میزان تشعشعات گوشی نباید از ۱.۶ وات به ازای هر کیلوگرم در یک گرم از بافت بدن انسان تجاوز کند چرا که این تشعشعات حتی به قدر اندک می‌توانند بر DNA انسان تأثیرگذار باشند.

آزمایش اندازه‌گیری تشعشعات توسط روزنامه شیکاگو تریبیون روی ۱۱ مدل از دستگاه‌های اپل، موتورلا، بلو و سامسونگ در دو فاصله ۵ و۱۰ میلی متری از بافت بدن انسان انجام شده است. برچسب ها: رویداد24 ، گوشی اپل ، گوشی سامسونگ ، سامسونگ گلکسی اس 8 ، آیفون7 ، سامسونگ گلکسی ، تشعشعات گوشی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشی اپل گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی اس 8 آیفون7 سامسونگ گلکسی تشعشعات گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید