Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طبیعی است که هر مدیری تغییراتی را ایجاد کند اما در مورد هر تغییری شرایط را بررسی خواهیم کرد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن انصاری‌فرد بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: هیئت مدیره باشگاه تغییری نکرده اما اینکه در ارکان دیگر باشگاه تغییراتی داشته باشیم یا نه در آینده و با جلساتی که برگزار خواهیم کرد مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد فردی را در باشگاه برکنار کند یا نه، عنوان کرد: همان طور که گفتم بعد از برگزاری جلسات در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد. طبیعی است هر مدیری بعد از روی کار آمدن به دنبال تغییراتی باشد. در حال حاضر به دنبال این هستیم که سوپر جام را از سازمان لیگ بگیریم.

انصاری‌فرد همچنین در رابطه با ارتباطش با پیشکسوتان پرسپولیس که خودش با اکثر آنها همبازی بوده است، اظهار داشت: با پیشکسوتان ارتباط خوبی خواهیم داشت و آنها را به باشگاه دعوت کرده و جلساتی را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییرات پی در پی  در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم گفت: تغییرات اتفاق افتاده و سعی می‌کنیم این تغییرات  به شاکله تیم ضربه نزند. اهل تعامل هستیم و سعی می‌کنیم با اعضای هیئت مدیره ارتباط خوبی داشته باشیم. دوست داریم آرامش در پرسپولیس باقی بماند حتی اگر به کناره‌گیری و رفتن من ختم شود. مهم آرامش و موفقیت پرسپولیس است. البته موافق این هستم که تغییرات به تیم ضربه می‌زند و هر موقع موفقیتی بدست آمده به خاطر ثبات بوده است. در حال حاضر تلاش می‌کنم که در کارم موفق باشم و ثبات در کارمان نیز وجود داشته باشد.

انصاری‌فرد: استعفایم از کمیته فوتسال ارتباطی به پرسپولیس نداشت/ برای کسب 3 جام تلاش می‌کنیم

 

انتهای پیام/

 

 

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال