Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:12:18 GMT

۹ پروژه آموزشی و پرورشی در قم به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۲۹۷۸

۹ پروژه آموزشی و پرورشی در قم به بهره‌برداری رسید

هنرستان فنی حرفه‌ای شهید مصطفی چمران به همراه ۸ پروژه آموزشی و پرورشی دیگر با حضور استاندار قم در هفته دولت به بهره‌برداری رسید. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هنرستان فنی حرفه‌ای شهید مصطفی چمران به همراه 8 پروژه آموزشی و پرورشی دیگر پیش از ظهر امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مصطفی چمران با زیربنای 6461 مترمربع، دبیرستان کوثر با زیربنای 1305 مترمربع، کارگاه هنرستان انقلاب اسلامی با زیربنای 242 مترمربع، دبیرستان مصطفی کریمی با زیربنای 1140، نمازخانه شهید حسنی جنت‌آباد با زیربنای 150 مترمربع، ساختمان ورودی مدرسه فرزانگان با زیربنای 245 مترمربع، دبستان شهید مجید جمکرانی با زیربنای 1483 مترمربع، سالن ورزشی شهید علمداری با زیربنای 841 مترمربع و سالن ورزشی هنری 3 با زیربنای 494 مترمربع 9 پروژه آموزشی و پرورشی بودند که امروز طی مراسمی افتتاح شدند.

28 پروژه آموزشی و ورزشی جدید در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسدتکمیل 570 پروژه آموزشی نیمه تمام خراسان رضوی در دستور کار است48 پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در لرستان اجرا می‌شود

در این مراسم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه در استان کمبود فضای آموزشی نداریم، اظهار داشت: تا به امروز آموزش و پرورش و نوسازی استان 169 پروژه در دولت تدبیر و امید افتتاح و به بهره‌برداری رسانده است.

سپس محسن پور گلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با بیان اینکه مهم‌ترین کار ویژه نوسازی مدارس استان تعریف فضای لازم برای دانش آموزان است، تصریح کرد: هدف ما به فعلیت درآوردن همه استعدادها در میان دانش آموزان است.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان