Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی گلپور فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۲ نفر به اتهام حمل غیر قانونی دستگاه فلزیاب واحتمال انجام حفاری غیر مجاز درشهرستان املش دستگیر شدند.

او اشاره به دستگیری این متخلفان، افزود: پس از گزارش مردمی مبنی بر مشاهده خودرو سواری مشکوک به مسئول پایگاه حفاظتی کوجید املش، ماموران پایگاه بلافاصله با هماهنگی مامورران پاسگاه انتظامی و هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ماموران پس از عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری ۲ نفر و کشف یک دستگاه فلزیاب در منطقه مورد نظر شدند .

سرهنگ علی گلپور در ادامه تصریح کرد: متهمان به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورتجلسه و بر اساس بازجویی‌های اولیه به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز دستگاه فلزیاب و اشیاء عتیقه و همچنین احتمال انجام حفاری غیر مجاز برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان املش معرفی شدند.

 

انتهای پیام / ق 

 

 کشف یک دستگاه فلزیاب غیر قانونی از متخلفان در املش 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

ایسنا/کرمان رئیس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت مرگ یک کارگر در یکی از معادن این شهرستان خبر داد.

علی محبوب پور شامگاه ۱۶ اردیبهشت ماه در این رابطه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ در کوهبنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم شد.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت مرگ این فرد در حال انجام است و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی کوهبنان بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی ‌از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه، با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایسنا، یکی از کارگران معدن هشونی کوهبنان روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه حین کار، دچار حادثه شده و قبل از رسیدن به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است. وی ۴۰ ساله و دارای دو فرزند بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن