Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران ۴۰ اثر گرافیکی با محوریت محرم در سطح شهر خبر داد و گفت: کار‌های ارائه شده توسط دوستان هنرمند شرایط داوری را برای اساتید بسیار سخت کرده بود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نتایج داوری کارگاه ۳ روزه طراحی گرافیک محرم که در فرهنگستان هنر برگزار شد، گفت: تعداد آثار طراحی شده در این کارگاه با موضوع محرم، ۴۲۴ اثر بوده که از این تعداد ۱۴۳ اثر انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعداد آثار جهت اکران در سطح شهر تهران ۴۰ اثر خواهد بود، افزود: از میان طرح‌های دریافت شده آن‌هایی که قابلیت بهتری برای اکران داشتند، انتخاب شدند. کار‌های ارائه شده توسط دوستان هنرمند شرایط داوری را برای اساتید بسیار سخت کرده بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه قرار بود از سه اثر برتر تقدیر شود، گفت: نفرات برگزیده کارگاه طراحی گرافیک در رتبه اول این کارگاه زهره سلیمان، نفر دوم فاطمه محمدی اکبرآبادی و نفر سوم نیز هدایت علیپور هستند.

ضرغامی با بیان اینکه تاریخ اکران آثار محرم ۸ شهریورماه خواهد بود، یادآور شد: طرح‌های ارایه شده از سوی هنرمندان پس از بررسی اساتید و شورای سیاست گزاری برای اکران در سطح شهر تهران انتخاب شدند. دستاورد برگزاری کارگاه گرافیک محرم اصولا اکران طرح‌های فاخر در شهر تهران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کارگاه گرافیک محرم هنرمندان برجسته حوزه گرافیک زیر نظر اساتید برجسته به خلق اثر پرداختند، افزود: هنرمندان متناسب با عاشورا و ماه محرم و همچنین با محوریت آزادگی و ظلم‌ناپذیری آثارشان را خلق کردند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران سالهاست در ایام محرم طرح‌هایی را با موضوع عاشورا و تاسوعا در سطح شهر تهران اکران می‌کند، گفت: ۲ مردادماه فراخوانی برای شرکت در کارگاه ۳ روزه داده شد و هنرمندان از سراسر کشور با ارسال ۵ اثر گرافیکی در این ورکشاپ شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سطح شهر شهر تهران محرم در شهر زیباسازی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران