Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:02:54 GMT

امام جمعه زابل: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۳۲۴۱

امام جمعه زابل: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا دوشنبه‌شب در نشست شورای اداری منطقه سیستان در سرسرای فرمانداری شهرستان زابل با حضور استاندار و مدیران کل اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران جناح‌بندی و طرفدار گروهی بودن ملاک نیست و همه باید خدمت‌گزار مردم به ویژه مردم مناطق محروم باشند.

وی تاکید کرد: باید همه مسئولان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند و همواره مراقب باشند تا در این راه دچار لغزش نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زابل تصریح کرد: امروز منطقه سیستان به یک بلوغ سیاسی خاص رسیده و همه در کنار هم و با یکدیگر هم سلیقه و کمک کننده شده‌اند.

وی بیان کرد:  مجمع انسی با مشارکت همه ائمه جمعه منطقه سیستان، فرمانداران، جوانان، سپاه شکل گرفته و همه برای کمک و یاری‌رسانی در این مجمع حضور دارند.

حجت الاسلام کیخا نقش جوانان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری را مهم و راهگشا دانست و افزود: باید از جوانان نخبه و انقلابی برای برون رفت از بسیاری مشکلات استفاده و نظرات و سئوالات آنان را گوش کرده و مورد توجه قرار دهیم.

وی باتقدیر از حضور استاندار سیستان و بلوچستان به منطقه سیستان گفت: خواهش ما حضور بیشتر در جمع جوانان و شنیدن نظرات و بیانات این قشر تاثیرگذار در جامعه است.

امام جمعه زابل بیان کرد: از زمان تصدی استاندار جدید کارهای خوبی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه استاندار فردی متدین و دلسوز است، افزود: سیستان دارای مشکلات بسیاری است که نیاز به توجه بیشتر برای رفع این مشکلات را دارد.

۳۲ طرح مختلف ویژه هفته دولت در شهرستان زابل در حال افتتاح است

 معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان زابل در ادامه این نشست گفت: ۳۲ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان زابل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غلامرضا گنجی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: راه‌اندازی طرح‌های هفته دولت زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفربه طور مستقیم را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان زابل بیان کرد: پروژه شاخص در هفته دولت نصب ۲ هزار علمک گاز با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: انتقال گاز به منطقه سیستان یکی از کارهای خوب استاندار سیستان و بلوچستان در آغاز مسئولیت در این استان بود.

گنجی افزود: انرژی نو، راه آهن، پرواربندی دام، طرح‌های اشتغال خرد و خانگی، انتقال آب از دریای عمان و مشکل گرد و غبار از جمله مواردی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بیان کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این هفته به بهترین شکل منعکس و تبیین شود.

مرز به عنوان فرصت ویژه منطقه سیستان نیازمند توجه بیشتر است

امام جمعه شهرستان زهک در ادامه این نشست گفت: مرز فرصتی مناسب و ویژه در تمام دنیا به حساب می آید اما در حوزه سیستان مردم از این فرصت بی بهره هستند.

حجت‌الاسلام حسن خدری ادامه داد: ورود دام، پرواربندی، کشتار و موارد مرتبط به دام فرصت ایده آلی است که در صورت توجه باعث رونق این منطقه خواهد شد.

وی بیان کرد: بازارچه‌های مرزی فرصتی دیگری است که در صورت مدیریت درست و بهره‌وری همه جانبه در کاهش بیکاری منطقه نقش مهمی ایفا می کند.

امام جمعه زهک تصریح کرد: در حوزه استفاده مردم از آب شرب مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز به چاره اندیشی اساسی و مهم است.

وی اظهار داشت: در حوزه جاده‌ای منطقه سیستان مشکلات زیادی وجود دارد و حوادث و تصادفات بسیاری در مسیرها و جاده‌های این منطقه به وقوع می پیوندد که نیاز به توجه است. 

حجت‌الاسلام خدری اتمام پل زهک و توجه به سوخت را از دیگر مشکلات حوزه سیستان از جمله شهرستان زهک دانست و خواستار حل این مشکل شد.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

امام جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل