Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:19:43 GMT

سقوط مرگبار مرد 65 ساله در کانال آب فردیس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۳۴۴۷

سقوط مرگبار مرد 65 ساله در کانال آب فردیس

ماموران آتش نشانی فردیس ، جسد مرد حدود ۶۵ ساله را از کانال آب فردیس خارج کردند.

 مسئول ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: در پی تماس  مردمی با آتش نشانی  اعلام شد مردی حدود ۶۵ ساله در محدوده میدان استاندارد در کانال آب سقوط کرده بلافاصله  ماموران آتش نشانی فردیس به محل حادثه شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عاشوری افزود:  چهار دستگاه خودرو به نقاط مختلف مسیر کانال اعزام شدند و  جسد فرد مذکور از کانال فردیس بیرون آورده شد و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت .

کانال آب فردیس یکی از کانون های پرخطر استان البرز است که امسال بیش از ۱۰ نفر در این کانال جان باختند.

امسال ۲۴ نفر در رودخانه ها و کانال های آب فردیس جان خود را از دست دادند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا