Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@12:30:00 GMT

چابن باشگاه مشتریان بانک تجارت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۳۵۴۳

چابن باشگاه مشتریان بانک تجارت رونمایی شد

به گزارش اقتصادآنلاین، باشگاه مشتریان این بانک با هدف ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان و اعضای وفادار خود روز یکشنبه سوم شهریورماه شبکه تخفیفی را تحت عنوان چابک + بن (چابن) رونمایی کرد.

چابن با همکاری شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ (اسنپ فود، اسنپ مارکت و اسنپ تریپ)، تپ سی، بیمه تجارت نو، بانی مد، فیدیبو، نت برگ، کارگزاری تجارت و چندین مجموعه ارائه‌دهنده خدمات و محصولات، فضایی را فراهم کرده تا اعضای باشگاه بتوانند از طریق هزینه کرد امتیازات خود، از تخفیف‌های ویژه این شرکت‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در مراسم آغاز به کار خدمت "چابن" با بیان اینکه ارائه خدمات نوین و همراه با ارزش افزوده یکی از مشخصه‌های باشگاه مشتریان فعال به شمار می‌رود گفت: مجموعه توسعه کسب و کار بانک، ایجاد خطوط جدید و فعال در بازار را در برنامه‌های خود داشته و باشگاه مشتریان در برقراری ارتباطات با مجموعه‌های خدماتی کمک شایانی به اجرایی شدن این برنامه ها خواهد کرد.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به اینکه وفادارسازی مشتریان بانکداری خرد فرایندی بسیار مهم و پیچیده است افزود: مشتریان حقوقی با توجه به قدمت همکاری ها دارای ضریب وفاداری نسبتا بالاتری هستند؛ اما اجرای عملیات وفادارسازی مشتریان خرد و حقیقی بسیار حیاتی و مهم بوده و خدمات پیشرفته‌ای همچون چابن در این مسیر راهگشا است.

مشتریان بانک تجارت و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند برای اطلاع و نحوه استفاده از  تخفیف‌های ارائه شده در "چابن" به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرسwww.tejaratclub.ir مراجعه کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک تجارت باشگاه مشتریان بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟