Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: در اتاق فارس ۱۱۰ برنامه حمایتی از صادرات و تبادل فناوری تدوین شده که اجرایی کردن آنها به صورت منسجم و منظم مدنظر است. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، امید ماهرانی در جلسه کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده در خصوص اهداف چهارساله کمیسیون 110 برنامه حمایتی با همکاری واحدهای حامی عضو در کمیسیون تدوین شده است که اجرایی کردن آنها به صورت منسجم و منظم مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهرانی اضافه کرد: معضل شرکت‌های دانش‌بنیان ما درک مشترک و نحوه مذاکره در شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط آنها با صنعت است که این نکته حائز اهمیتی است که بایستی به آن توجه کرد.

ادعای معاون معاونت علمی رئیس جمهور: 300 هزار شغل دانش بنیان ایجاد کردیمستاری در اراک: اقتصاد دانش بنیان مدلی مطلوب برای توسعه پایدار محسوب می‌شود4روش جدید کمک مالی به دانش بنیانها/ استارت آپها به صندوقهای پژوهش و فناوری مراجعه کنند

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه برنامه حمایتی از صادرات و تبادل فناوری در دستور کار این کمیسیون قراردارد، اظهار داشت: همچنین برنامه جامع توسعه کسب و کارهای شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت، توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان، حمایت از ورود شرکت‌ها به بورس از برنامه‌ها اولویت‌دار ما در این کمیسیون است.

وی با بیان اینکه در این کمیسیون از ایده‌های خلاقانه نیز استقبال می‌کنیم افزود: ایده‌های خلاقانه در این حوزه را در کمیته‌های مربوطه این کمیسیون مطرح و توسط متخصصان و کارشناسان بررسی و اگر قابلیت حمایت و اجرایی شدن داشته باشد از طریق اتاق بازرگانی فارس دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۲۴، امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس، آغاز به کار کرد. 

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، جزئیاتی درباره برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد و گفت: این رویداد با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، مصادف شده است. 

فشمی در ادامه به ابعاد بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس و بازخورد‌هایی که در دنیا دریافت شده است گفت: امسال در نمایشگاه اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت در قالب غرفه‌دار و شرکت‌کننده هستیم. 

وی تاکید کرد: امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه اینوتکس میزبان آن دسته از کشور‌هایی هستیم که در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تاثیرگذاری بیشتری دارند. 

فشمی، به رویداد‌های مختلفی که نمایشگاه اینوتکس درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در ۴ روز برگزاری نمایشگاه، حدود ۴۰ رویداد و کارگاه تجاری‌سازی و آموزشی با اهداف آموزشی در فضای اکوسیستم فناوری ایران درحال برگزاری است. 

وی افزود: در رویداد‌های گوناگونی که توسط متخصصان برگزیده در این نمایشگاه برگزار می‌شود، موضوعاتی مانند چالش‌های عمومی کسب و کار‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی فضا‌های فناورانه کشور بررسی خواهند شد. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس به برگزاری جلسات ریورس‌پیچ در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسات ریورس‌پیچ این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی، به گفت‌وگو و طرح نیاز‌های فناورانه خود می‌پردازند و درواقع دستاورد‌های خود را مبادله می‌کنند. 

فشمی در پایان از برگزاری رویداد «المپیک فناوری» در محل پارک فناوری پردیس، خبر داد و گفت: در اواخر مهرماه امسال، شاهد برگزاری رویداد المپیک فناوری با هدف حضور فناوران و شرکت‌های خلاق کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان