Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فردی که در پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شمیرانات تهران اقدام به حیوان آزاری ‌کرده است، دستگیر شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارشات مردمی ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وارد عمل شدند و متهم را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی تصریح کرد: از متهم که سابقه حیوان آزاری داشته است، دو قبضه اسلحه صدا خفه کن به ارزش تقریبی هر کدام بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد که وی با استفاده از این سلاح‌ها در بحث تخریب محیط زیست اقدام به شکار خرگوش و حیوان آزاری می‌کرد.

وی با اعلام اینکه یک متهمه زن که در منازل در پوشش خدمه نظافتی کش زنی کرده است خبر داد و افزود: متهمه در یک فقره از کش زنی خود مبلغ ۱۰۰ هزار دلار معادل ۱۳ میلیارد ریال را از یک منزل در شمال تهران به سرقت برده که بلافاصله با شکایت مالباخته این متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: دستگیری سارق لوازم خودرو در زعفرانیه

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی یک کارگاه پرورش گراس «ماری جوآنا» خبر داد و گفت: این گلخانه که در آن این گیاه مخدر تولید و کشت داده می‌شد توقیف شد و ۲۰ اصله درختچه این گیاه مخدر در گلدان‌های مختلف و ۱۶ کیلوگرم گراس از این کارگاه کشف شد.

سرهنگ مرادی خطاب به شهروندانی که به اشتباه این تصور را می‌کنند که این گیاه یک گیاه تزئینی است و اقدام به نگهداری و پرورش آن در منازل خود می‌کنند، تاکید کرد: والدین این موضوعات را در نظر داشته باشند که با بررسی کامل و اطلاع از گیاهان اقدام به خریداری آن کنند تا مشکلی برای خود فرزندانشان پیش نیاید.

انتهای پیام/

کش زنی در منازل شهروندان در پوشش خدمه نظافتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد