Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره گاز شهرستان دامغان روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به ۲ روستا، در گفت و گو با ایرنا، افزود: روستاهای مهماندویه و طزره از روستاهای شرقی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
سعید غلامی اظهار داشت: این طرح در ۲۵ خرداد ۹۷ کلنگ زنی شد و در هفته دولت ۹۸ به بهره برداری رسیده است، برای عملیات گازرسانی به این ۲ روستا، ۴۷ کیلومتر لوله گذاری از مهماندوست تا طزره انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی، به اعتبار هزینه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: در مجموع پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور گازرسانی به این ۲ روستا هزینه شد.
رئیس اداره گاز شهرستان دامغان تصریح کرد: این ۲ روستا دارای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۵۷۰ خانوار است و ۲۳۰ علمک گاز در این منطقه تعبیه شده است.
شهرستان دامغان ۴۲ هزار اشتراک گاز دارد که از این تعداد ۳۶ هزار اشتراک شهری و بقیه اشتراک روستایی است.
هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۰ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. 
طزره در ۳۰ کیلومتری شرق دامغان قرار دارد.
علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به منظور افتتاح طرح های هفته دولت به شهرستان دامغان سفر کرد، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده ۲ شهید، شرکت در آیین همزمان افتتاح ۱۲۹ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان، افتتاح سالن ورزشی شهدای مدافع حرم، و بازدید از مجموعه پایانه فرآوری پسته در روستای مومن آباد از مهم ترین برنامه های این سفر یک روزه است.
۱۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان دامغان، صبح امروز  با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خانواده گاز شهرستان بهره دامغان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس محمد کریمی گفت دولت سیزدهم مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت‌ و آبادانی روستاها ۱۰۰۰۰ (ده هزار) روستا در کشور را در قالب جهاد آبرسانی تامین آب نماید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به این روستا گفت: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه ، نصب اتاقک برق ، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده است.

وی از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا ، اجرای ۱۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن ، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز ، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و...

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تامین آب شرب اهالی این روستا اجرا شده است.

کریمی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را پنجاه میلیارد ریال معادل پنج میلیارد تومان اعلام کرد.

قابل ذکر است، روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود یکصد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

گفتنی است، در این آیین بهره برداری آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ، سرهنگ رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش ، حاج آقا زمانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ، ذیلایی فرماندار ‌کیار و دیگر مسئولین استانی و محلی و مردم مهمان نواز کهن دژ حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900035

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی