Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان کاملا با دیدار برابر اودینزه متفاوت خواهد بود.

طرفداری- یک تغییر مهم در سیستم میلان که شاید بتواند به عنوان توفیق اجباری عمل کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پس از شکست میلان مقابل اودینزه، مارکو جامپائولو به صورت علنی اعلام کرد از اتفاقات دیدار راضی نیست و شاید به تغییر سیستم جزئی فکر کند. سیستم روسونری در این بازی، 2-1-3-4 بود که برخلاف ویژگی های بازیکنان تیم بود و حالا اخباری به گوش می رسند که ممکن است در بازی با برشا، آقای مارکو جامپائولو از چینش 1-2-3-4 که به درخت کریسمس معروف است و میلان در سال های نه چندان دور، با آن به موفقیت های فراوانی رسیده بود، استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که قطعی است، میلانِ برابر اودینزه را در بازی مقابل برشا شاهد نخواهیم بود و احتمالا بازیکنان جدید بیشتر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

در این سیستم احتمالا سوسو و هاکان چالهان اوعلو (لوکاس پاکتا) به عنوان دو بازیساز اصلی بازی خواهند کرد و همچنین اسماعیل بن ناصر به جای هاکان چالهان اوعلو که در پست رجیستا ناکام بود، وارد زمین خواهد شد. انتظار می رود در اولین بازی میلان در فصل جدید سری آ، 50 هزار هوادار در سن سیرو حضور داشته باشند و تیمشان را تشویق کنند. میلان همچنین آنخل کوریا را می خواهد زیرا این بازیکن قادر است در تمامی پست های خط حمله بازی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراها یا همان هواداران افراطی میلان امشب با اقداماتی به نمایش‌های ضعیف روسونری اعتراض کردند. در جریان بازی آنها از تشویق دست برداشتند و سکوت کردند و این‌گونه اعتراض‌شان را بیان کردند.

آنها همچنین رافائل لیائو را هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های اخیر هو کردند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۶۷ توسط استفانو پیولی از زمین خارج شد و از کنار دروازه بیرون رفت، نه از لب خط.

شدت توهین‌های هواداران میلان به لیائو به گونه‌ای بود که بر اساس گزارش چند رسانه ایتالیایی، لیائو پس از تعویض مستقیماً به داخل رختکن رفت و توجهی به نیمکت نداشت.

لیائو قبلاً در ماه آوریل در جریان باخت ۱-۰ مقابل رم در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا توسط هواداران خودی هو شده بود. این بازیکن ۲۴ ساله در آن بازی هم عصبانی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران نارضایتی‌اش را ابراز کرد.

اولتراهای میلان که در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بود و نام اعتراض‌شان را «صدای سکوت» گذاشته بودند، در ۱۰ دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک و سکوها را خالی کردند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که در بازی‌های آینده هم این اقدامات را تکرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!