Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:20:01 GMT

راک1: ناصر الخلیفی در جلسه با بارسلونا حاضر شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۱۳۸

راک1: ناصر الخلیفی در جلسه با بارسلونا حاضر شد

مدیر قطری پی اس جی بر خلاف انتظارات، امروز در جلسه با نماینده های اعزامی بارسلونا برای نیمار حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، صبح امروز هیئتی سه نفره از بارسلونا به پاریس رفت تا با پی اس جی برای جذب نیمار وارد مذاکره شود. اسکار گرائو(مدیر اجرایی) به همراه خاویر بورداس و اریک آبیدال نماینده های اعزامی بارسا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست دو هفته پیش، بورداس و آبیدال حاضر بودند ولی حضور اسکار گرائو بر اعتبار تیم اعزامی بارسا افزوده است و نشان می دهد جلسه امروز می تواند منجر به نتایج قطعی برای دو طرف شود.

 

 

 

 

در جلسه دو هفته پیش دو باشگاه، از پی اس جی تنها لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی حضور داشت و همه چیز بی نتیجه پایانی یافت ولی رادیو راک 1 منبع بسیار نزدیک به باشگاه بارسلونا، ساعتی پیش ادعا کرد که این بار ناصر الخلیفی مدیر قدرتمند پی اس جی نیز در مذاکرات حاضر شده است که این می تواند خبر خوبی برای بارسلونا باشد. حضور الخلیفی نشان می دهد که احتمالا امروز تکلیف آینده نیمار روشن خواهد شد و او را باید نزدیک از گذشته به بارسا دانست.

پیشنهاد بارسلونا انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی 170 میلیون یورویی است که تابستان بعد پرداخت خواهد شد و البته گفته می شود که پی اس جی دمبله و سمدو بعلاوه 100 میلیون یورو می خواهد.

 

بارسلونا نیمار ناصر الخلیفی (مالک) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا نیمار ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد