Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهرابی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی فعالان مدنی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی لرستان در سخنانی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری کاهش آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی است، اظهار داشت: در این راستا سپاه با توجه به این ضرورت معاونت اجتماعی را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی از سوی معاونت اجتماعی سپاه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری سایر دستگاههای متولی در این حوزه انجام داده است، افزود: در استان لرستان ۲۲ محله حاشیه نشین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه در مرکز استان نیز هشت محله حاشیه نشین وجود دارد، افزود: با همکاری دستگاههای متولی ۱۲۴ آسیب اجتماعی در شهر خرم آباد شناسایی شده است.

سرهنگ سهرابی با تاکید بر اینکه برخی ادارات در این رابطه کوتاهی می کنند، ادامه داد: ۱۹ دستگاه اجرایی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی متولی هستند که برخی از آنها در این رابطه کوتاهی می کنند.

وی با بیان اینکه برخی دیگر از ادارات نیز جلوتر از سپاه و دادگستری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی فعال هستند، گفت: اطلاع رسانی برنامه و سامانه «سجام» در بین بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان صورت گرفته است.

معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با دادگستری، تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه سپاه کارهای خوبی در محله های حاشیه نشین خرم آباد انجام داده است.

کد خبر 4703874

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان آسیبهای اجتماعی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان