Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک افزود: جزیره فاو در عملیات والفجر ۸ آزاد شد و سال ۷۶ رژیم بعث عراق با همراهی ۳۹ کشور تصمیم به پس گیری این جزیره شد اما فرماندهان قهرمان این استان در این عملیات افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه هایی نورانی و فراموش نشدنی در خود داشت که خانواده معظم شهدا باید به تربیت فرزندان خود در خلق این حماسه ها ببالند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حداقل ها جنگیدند و حداکثرها را در این جنگ نابرابر کسب کردند.

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی ادامه داد: باوجود آنکه تجهیزات نظامی در پیروزی موثر است اما رزمندگان دفاع مقدس با قدرت قلب، ایثار و شهادت، پیروز کارزار شدند.

وی اظهار داشت: ارتش عراق نوک حمله جنگ تحمیلی عراق بود و پشت سر این رژیم، ۳۹ کشور با تمام توان قرار داشتند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جرات حضور در میدان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد و در این مقوله هرگز موفقیتی نخواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار  شکارچی افزود: دشمن توان مقابله رو درو با ایران اسلامی را ندارد ولی منافقانه در جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند به انقلاب اسلامی آسیب وارد کند.

وی اظهار داشت: جنگیدن در جبهه فرهنگی سخت تر از جنگیدن در جبهه نظامی است چون در جبهه فرهنگی قلب و ادراک عمومی تسخیر می شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:برای مقابله در جنگ فرهنگی باید گوش به فرمان رهبری بود و فرمایشات ایشان را سرلوحه قرار داد.

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی افزود: نمی توان نسبت به هجمه علیه انقلاب اسلامی بی تفاوت بود و ما در سایه وحدت و انسجام ملی می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: انسجام در استان مرکزی بین مسئولان بالا و این همکاری و همدلی قابل تقدیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی جمهوری اسلامی ایران جنگ دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092918

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است