Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اسماعیلی درباره رده بندی سنی فیلم‌ها گفت: قطعا اگر رده بندی سنی در سینما رعایت شود به بسیاری از فیلم‌ها کمک می‌کند و هشداری برای خانواده‌ها است تا کودکانشان را برای دیدن برخی فیلم‌ها  که مناسب آنها نیست،نبرند.

این تهیه‌کننده سینما به ایسنا گفت:البته این نکته را هم باید توجه داشته باشیم که محدودیت سنی موجب میشود تا کودکان و نوجوانان برای دیدن این نوع فیلمها راغبتر شوند که در اینصورت خود خانواده‌ها باید به این نکته برسند که چه فیلمی برای فرزندانشان مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده فیلم«سرکوب»  با بیان اینکه "گاهی فیلم موضوعی اجتماعی- سیاسی داشته است  که خانواده‌ها واقف هستند که این نوع فیلم‌ها مناسب کودکانشان نیست" ادامه داد: درجه بندی سنی برای همه فیلم‌ها مناسب نیست و تنها باید برای برخی فیلم‌ها باشد که شاید صحنه‌ها و یا دیالوگ‌های مناسبی برای کودکان نداشته باشد زیرا بدین شکل از نظر فروش به تهیه کننده‌ها آسیب میرسد. 

حبیب اسماعیلی تاکید کرد: باید توجه داشت با توجه به تعداد هیات رده بندی سنی خیلی سلیقه‌های شخصی وارد رده بندی سنی فیلم‌ها نشود تا موجب طرد شدن مخاطب سینما نشود و این اتفاق باید طوری برنامه ریزی شود که به سینما هم کمک شود.

وی با بیان اینکه این موضوع باید بین خانواده‌ها جا بیافتد تاکید کرد: در مجموع رده بندی سنی فیلم‌ها کار بسیار خوبی است و امیدوارم اتفاق های خوبی با اجرای این طرح در سینما رخ دهد تا کمک به فروش فیلم های سینمایی باشد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رده بندی سنی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی

لیونل مسی برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود در یک بازی ۵ پاس گل داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (6 بر 2) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی 5 پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل 6 امتیاز کسب کرد.

 مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!

تیم فوتبال اینتر میامی با 24 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی