Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:37:52 GMT

بودجه ۳۵۰۰ میلیارد ریالی دامغان تخصیص کامل یابد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۸۷۷

بودجه ۳۵۰۰ میلیارد ریالی دامغان تخصیص کامل یابد

ابوالفضل حسن بیکی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت دامغان در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان اظهار داشت: در سال ۱۳۹۲ بودجه شهرستان دامغان ۱۰۰ میلیارد ریال بود که این عدد در سال ۹۸ به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است. 
وی ادامه داد: بودجه استانی شهرستان دامغان ۲۸۰ میلیارد ریال است اما برنامه ریزی مالی ما برای این شهرستان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همدلی، همراهی و تبعیت از ولی فقیه را منجر به توسعه کشور دانست و گفت: امروز همدلی در بین سران قوا در ۴۰ سال گذشته بی نظیر است و شرایط فعلی کشور نیز از جهت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی در سطح بالایی قرار دارد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دنیا به این باور رسیده که هرگز نمی‌تواند با قدرت نظامی ایران مقابله کند و ترامپ نیز با توجه به اقتدار ایران، برای حفظ خود در سطح بین المللی به فرانسه متوصل شده است.
فرماندار دامغان نیز در این نشست، گفت: اقدام های بزرگی با تعامل دستگاه های اجرایی و همراهی و حمایت آن ها در شهرستان دنبال می شود. 
وی ادامه داد: سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر اعتدال و قانون گرایی، سبب رشد همه جانبه در سطح کشور شده است. 
مجد به تکمیل مسیر شمال به جنوب اشاره کرد و گفت: باند دوم دامغان- معلمان و محور اتصال بندر امیرآباد به بندرعباس، از طرح های راهسازی مهم کشور و به عنوان موتور محرکه توسعه شهرستان به شمار می‌آید.
وی افزود: ۲۷۱ هزار متر مربع آسفالت در سال گذشته توسط بنیاد مسکن شهرستان در ۵۲ منطقه روستایی اجرا شده است که این آمار با ۱۴ سال گذشته برابری می‌کند.‌
مجد گفت: در سال گذشته، ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی جهاد کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده که ۱۷۰ میلیارد ریال از این اعتبار به صورت بلاعوض در راستای اجرای سامانه نوین آبیاری بوده است. 
مجد به طرح های مهم بخش خصوصی شهرستان اشاره کرد و گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای گام دوم مجتمع فولاد کویر دامغان هزینه شده است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، صبح امروز استاندار سمنان به همراه مدیران کل و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن همایش های دانشگاه دامغان حاضر شد که در این سفر، ۱۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان دامغان به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران دستگاه های اجرایی سالن همایش فولاد مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز