Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید ابراز علاقه کرد نیمار را در جمع کهکشانی ببیند. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پردراگ میاتوویچ ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید در تحلیل وضعیت فعلی این تیم در فصل جدید لالیگا مصاحبه‌ای با برنامه لارگروی شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا انجام داد و در آن اذعان داشت که شرایط فعلی کهکشانی‌ها چندان امیدوار کننده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میاتوویچ درباره رئالی که پس از کسب نتایج ضعیف در اردوی پیش فصلش، لالیگا را با یک برد و یک تساوی آغاز کرده است، گفت: اگر تیم در وضعیت فعلی بماند، می‌تواند رقابت کند اما ما نمی‌توانیم خیلی خوشبین باشیم و فکر کنیم که بهترین تیم لیگ هستیم و می‌توانیم جام ببریم. ما با این وضعیت شاید رقابت کنیم اما باید بدانیم که تیم‌هایی بهتر از ما در لیگ هستند.

میاتوویچ درباره تلاش رئال مادرید برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن هم تأکید کرد: اگر نیمار به رئال بیاید مطمئنم که اتفاقات جالبی برای تیم ما رخ خواهد داد. من دوست دارم او را در رئال مادرید ببینم.

یکی دیگر از بازیکنانی که رئال مادرید قصد خریدش را داشت پل پوگبا برای تقویت خط میانی تیم بود که این اتفاق هنوز محقق نشده است. میاتوویچ با اشاره به نیاز رئال برای تقویت خط میانی‌اش ادامه داد: باید ببینیم که آیا تا روزهای باقی‌مانده به پایان بازار، بازیکنی به تیم اضافه می‌شود یا نه، اگرچه من نسبت به رخ دادن این اتفاق هم خیلی خوشبین نیستم. در مرکز میدان، رئال کمی فلج است و گزینه‌های زیادی ندارد. اگر یک هافبک سطح بالا به تیم اضافه شود، اتفاق خوبی است.

سایه بی‌اعتمادی و نگرانی روی محبوبیت زیدان در رئال مادرید

ستاره سابق رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا ادن ازار می‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا پر کند، اظهار داشت: کریستیانوی دیگری برای رئال مادرید نخواهد آمد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، پس رئال باید با همین بازیکنانی که دارد بسازد. در این تیمی که من می‌بینم تنها بازیکنی که توانایی تغییر سرنوشت بازی را دارد، ازار است. من انتظار داشتم که رئال مادرید تابستان امسال فعالیت بیشتری در زمینه تقویت ترکیبش داشته باشد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت