Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون هماهنگی وزارت کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهارداشت: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی معاون هماهنگی وزارت کشور در دیدار معاون سیاسی استاندار زنجان و فرمانداران این استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات باید در این ایام از هر گونه رفتار و اقدام شائبه انگیز خودداری کنند، افزود: هر چه که در توان داریم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار بگیریم و فرمانداران به عنوان مدیران عالی دولت در شهرستان ها نقش کلیدی در این عرصه دارند.

سامانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات با شکوه در امنیت کامل توام با حضور حداکثری مردم موجب ناامیدی دشمن و خنثی شدن نقشه های آنها خواهد شد. اصل رعایت بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه مجریان انتخابات باشد.

معاون هماهنگی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود تشریح دستاوردهای دولت را یکی از وظایف مهم فرمانداران عنوان کرد و افزود: زمان مهمترین داشته ماست و اگر زمان را به نحو شایسته مدیریت نکنیم، زمان مدیر ما خواهد شد و ابزار مدیریت زمان تصمیم گیری مبتنی بر قانون و به موقع در مسائل است.

سامانی حمایت از رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم را یکی از اصلی ترین وظیفه فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران در شورای برنامه ریزی فعالیت واحدهای تولیدی را مستمراً رصد کنند و در کم ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند، هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات نقدینگی و .. تعطیل شود، دولت از همه توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد و فرمانداران باید در این زمینه نقش بسیار فعالی ایفا کنند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان