Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از حضور گسترده هنرمندان صنایع‌دستی استان در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین گفت: «نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران از 3 لغایت 9 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و 25 هنرمند آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «این نمایشگاه میزبان هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته‌های مختلف هنری اعم از ورنی بافی، زیورآلات سنتی، چرم، رودوزی‌های سنتی، حکاکی روی فلز، تراش سنگ‌های قیمتی، حکاکی روی چرم، سفال و سرامیک، دواتگری، نقاشی سنتی ایرانی، چاپ باتیک، ممقان دوزی، قلم‌زنی روی فلز، منبت چوب، خراطی چوب، نازک‌کاری چوب است.»
معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: «آذربایجان شرقی با 25 غرفه در سالن‌های 8، 9، 10، 11، 12، 13 و همچنین 25 مستقر هستند.»
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران از 3 لغایت 9 شهریور سال جاری هم‌زمان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند در این روزها از ساعت 10 الی 18 جهت بازدید به محل نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور گسترده هنرمندان نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»