Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه نخستین جشنواره کسب‌ و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان عصر امروز در باغ موزه دفاع برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حضور داشتند.

محمودزاده در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه ۲ هزار نفر کاندید شدند و در این نمایشگاه آثار خود را ارائه دادند، اظهار کرد: از میان ۲ هزار اثر بررسی شده ارسالی به دبیرخانه جشنواره کسب‌وکارهای بازنشستگان، در نهایت ۲۰۰ اثر به جشنواره راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه این ۲۰۰ غرفه در حد ایده‌آل بیان‌گر توانایی‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: در مدت ۲ روز جشنواره کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان، کسب‌ و کارهای کوچکی که با ظرفیت و فرصت اندک ایجاد شده بودند و صرفه اقتصادی داشتند را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم برای شرکت‌کنندگان در جشنواره کوکباز، واژه بازایستاده را به جای بازنشسته به کار ببریم تا از این طریق به بازنشستگان برای تحرک مجدد انگیزه دهیم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تسریع در ارائه خدمت و ارزان تمام کردن خدمت، دو هدف مد نظر ما برای جشنواره کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان (کوکباز) بودند، گفت: جشنواره سال بعد کوکباز یقینا پُربار تر از جشنواره امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 4703984 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح مهر باغ موزه دفاع مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران محمدجواد ظریف لایحه تجارت ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران برجام ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان سپاه پاسداران رئیس جمهور اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود