Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یک میلیارد و دویست میلیون سند کاغذی درحوزه شهرسازی شهرداری مشهد وجود دارد که باید در سامانه فاش بارگذاری شوند و مانع قانونی نیز برای بارگذاری آنها وجود ندارد .

محمد هادی مهدی نیا در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: قراردادها و سفرهای خارجی اعضا شورا و مدیریت شهری مشهد باید در سامانه فاش در دسترس همه قرار بگیرد که تاکنون بخشی از آن بارگذاری شده و پیگیر انتشار مابقی نیز هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر مشهد افزود:همچنین یک میلیارد و دویست میلیون سند کاغذی درحوزه شهرسازی  شهرداری مشهد وجود دارد که باید در سامانه فاش بارگذاری شوند و مانع قانونی نیز برای بارگذاری آنها وجود ندارد .

وی بابیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد در دو سال گذشته کارنامه درخشانی در شفاف سازی داشته است ، تصریح کرد: ۸۵درصد از مراجعات مردم به شهرداری در حوزه شهرسازی است و  امروز تمام صورتجلسات هیئت پارکینگ، جلسات هیئت فنی ،اطلاعات پروانه ، پایانکار ، سند و طرح جامع در سیستم بارگذاری شده اند در حالی که قبلا برای گرفتن همین موارد رانت ها و فسادهای زیادی در شهرداری رخ می داد، زیرا قبل از شورا به عنوان سازنده مسکن و مشاور در شهر مشهد مشغول بوده ام و از تمام جریاناتی که رخ می داد آگاه هستم .

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد  اظهار داشت: در حوزه اطلاع رسانی این شفافیت اطلاعات کمکاری کرده ایم و بسیاری از شهروندان هنوز در جریان اینکه اطلاعات شهرسازی خود را می توانند از سامانه فاش دریافت و مشاهده کنند در جریان نیستند که برخی از این ناآگاهی مردم ، سوء استفاده هایی را انجام می دهند.

وی افزود: تمام صورتجلسه های شهرداری به محض اینکه در دبیرخانه شماره گذاری می شوند باید به صورت آنلاین در سامانه فاش بارگذاری شوند تا مردم در جریان انها قرار بگیرند و در جلسه ای که با ۳۱مسئول شهرسازی مرکز استان ها در تهران بود مشخص گردید که  مشهد و تهران در حوزه سیاست گذاری شفافیت اطلاعات شهرسازی پیشتاز هستند و حتی مشهد در حوزه اجرای این موضوع نیز از سایر شهرهای کشور حتی تهران جلوتر می باشد .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرسازی شفافیت شهرداری سامانه فاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.
آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون