Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، ستاره کلمبیایی رئال مادرید چند هفته دور از میادین خواهد بود. خامس رودریگز که با اعلام باشگاه رئال مادرید از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بنا بر ادعای رسانه های اسپانیا بین 3 تا 4 هفته دور از میادین خواهد بود. این بازیکن 29 ساله که بنظر می رسد از رئال مادرید جدا نخواهد شد و این فصل را در این تیم سپری خواهد کرد بدین ترتیب بازی با ویارئال را از دست می دهد و در بازی های دوستانه کلمبیا مقابل برزیل و ونزوئلا هم شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- ستاره انگلیسی تاتنهام در مورد کمک داور ویدیویی صحبت کرده است. هری کین پس از شکست 0-1 روز یکشنبه تیمش مقابل نیوکاسل عنوان کرده که باید یک خطای پنالتی روی او اعلام می شده اما VAR نتوانسته به داور در این مورد کمک کند. هری کین گفته:«واقعا درک اینکه آن صحنه پنالتی گرفته نشد سخت است. واقعا درک این موضوع برای من سخت است چون بنظرم یک پنالتی واضح بود. VAR برای کمک به داوران به فوتبال آمده اما در این صحه اصلا کمکی به داور نکرد. نمی دانم بین داور وسط و داور مسئول VAR چه صحبتی انجام شد اما در این مورد تصمیم درستی گرفته نشد. این نخستین فصل استفاده از این فناوری در انگلیس است و قطعا اشتباهاتی وجود خواهد داشت. باید صبور باشیم.»

- وینگر جدید دورتموند به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. در هفته دوم بوندس لیگا، تیم‌های دورتموند و کلن به مصاف هم رفتند که دورتموند با پیروزی 3-1 توانست صدرنشین بماند. با این حال در این دیدار یکی از مهره‌های کلیدی این تیم دچار مصدومیت شد. به گزارش وب سایت دورتموند، هازارد 26 ساله به دلیل مصدومیت دنده، برای چند هفته قادر به همراهی دورتموند نخواهد بود و چند بازی پیش روی این تیم را از دست خواهد داد.

- اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد برنده جایزه رییس یوفا شد. اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه که اکنون 53 ساله است، روز پنج‌شنبه در مراسم یوفا در موناکو حضور خواهد داشت تا جایزه‌اش را دریافت کند. به گزارش وب سایت یوفا، فعالیت‌های کانتونا پس از بازنشستگی، الکساندر سفرین، رییس یوفا را تحت تاثیر قرار داده است و کانتونا به دلیل استمرار در کمک به بهبود زندگی مردم، برنده جایزه ریاست یوفا شد. سفرین در این خصوص گفت: این جایزه فقط به خاطر بزرگ بودن کانتونا به عنوان یک فوتبالیست نیست بلکه او انسان بزرگی نیز به شمار می‌رود و به همین علت لایق دریافت این جایزه است. او مردی اهل سازش نیست و همیشه به آرمان‌های خود پایبند است. او در مسائلی که به آن‌ها باور دارد، با دل و جان از آن‌ها دفاع می‌کند.
اریک کانتونا به پاس فعالیت‌های درخشان در دوران ورزشی و فعالیت‌های خیرخواهانه پس از بازنشستگی خود، این جایزه را دریافت می‌کند. پیش‌تر نیز بزرگانی چون دیوید بکام، پائولو مالدینی، فرانتس بکن باوئر و یوهان کرایوف برنده این جایزه شده‌اند.

- هافبک پرتغالی سابق بایرن مونیخ گفت در این تیم، چیزهای زیادی آموخته است. رناتو سانچز، هافبک 22 ساله پرتغالی که دوران ناموفقی را در بایرن مونیخ سپری کرد، پس از اصرارهای فراوان از این تیم جدا شد و در انتقالی 20 میلیون یورویی به لیل فرانسه پیوست. به گزارش وب سایت لیل، سانچز در نشست معارفه خود گفت: از بایرن مونیخ تشکر می‌کنم و آن‌ها کمک‌های زیادی به من کردند. در بایرن مونیخ یاد گرفتم که هرگز نباید تسلیم شوم، همیشه باید سخت کار کنم و بهترین عملکردم را ارائه دهم. برای بایرن مونیخ و هم‌تیمی‌های سابقم آرزوی بهترین‌ها را دارم.

- هازارد که فعلا مصدوم است و احتمالا بازی با ویارئال را هم از دست می‌دهد، هنوز نتوانسته با مادرید هماهنگ شود. پردراگ میاتوویچ، مهاجم اسبق رئال مادرید معتقد است برای ادن هازارد یا هر بازیکن دیگری غیرممکن است بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند. فوق ستاره پرتغالی تابستان سال گذشته پس از 9 فصل درخشان، رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد. پرز هیچ بازیکن درجه یکی را جایگزین رونالدو نکرد و فصل برای کهکشانی‌ها کابوس وار پیش رفت و هیچ جامی کسب نشد. نتیجه اینکه زیدان برگشت و هازارد خریداری شد تا ورق برگردد. با این حال تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و همچنان جای خالی رونالدو احساس می‌شود. به گزارش سایت گل، میاتوویچ می‌گوید: هازارد بازیکن بسیار خوبی است؛ یکی از بهترین‌های دنیا اما به نظر من، ما نمی‌توانیم از او انتظار داشته باشیم کاری که کریستیانو رونالدو انجام داد را تکرار کند. کاری که به عقیده من غیرممکن است. هیچ بازیکنی نیست که بتواند مثل رونالدو بازی کند. فشاری که در مادرید وجود دارد با چلسی فرق می‌کند و شما برای کنار آمدن با آن به کمی زمان نیاز دارید. وضعیت رئال مادرید در فصل جاری؟ مادرید هنوز هم تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ است. خریدها باید با تیم وفق پیدا کنند و این در تیم بزرگی چون مادرید، کاملا عادی است. امسال احتمالا سال آسانی نخواهد بود. گرچه در مادرید با فشاری که وجود دارد، کار هیچ وقت آسان نیست. با این حال کاملا ایمان دارم که آنها برای قهرمانی تلاش خواهند کرد؛ این هیچ وقت عوض نمی‌شود.

- رئال مادرید و هوادارانش نسبت به عملکرد زین الدین زیدان دچار تردید شده‌اند. به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، زیدان برای نجات رئال مادرید برگشت اما 5 ماه بعد، سفیدپوشان هنوز در مسیر درست برای پشت سر گذاشتن همه اتفاقات تلخ فصل گذشته قرار نگرفته‌اند. در واقع در جریان توقف رئال مادرید مقابل وایادولید، دوباره همان نگرانی‌های فصل پیش به ذهن هواداران خطور کرد. نمایش تیم آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت. گرچه زیدان هنوز از گام‌هایی که برمی‌دارد، مطمئن است یا حداقل این چیزی است که در صحبت با مدیران می‌گوید. با این حال نحوه توقف تیم در مقابل وایادولید، اولین تردیدها را در میان مدیران ایجاد کرده است. در دیداری که نمایش خوب تیم در نیمه اول و بازگشت هامس و بیل به ترکیب، هواداران را خوش بین کرده بود اما در نیمه دوم زیدان تیم را تقریبا به دو نیم تقسیم کرد و همین شد که رئال قادر نبود از گلی که زد، محافظت کند. پس از عملکرد عالی رئال مادرید مقابل سلتاویگو به نظر می‌رسید کهکشانی‌ها مسیرشان را پیدا کرده‌اند اما این بازی دوباره همه را مردد کرده است.
بازی با وایادولید، پیش فصل ضعیف تیم را یادآور شد جایی که تقریبا هیچ خبری از تغییرات بزرگی که زیدان در کنفرانس بازگشتش به آنها اشاره کرده بود، به چشم نیامد. این چیزی است که هواداران درک نمی‌کنند؛ اینکه تیم عملا تغییری نکرده است. زیزو در نقل و انتقالات اختیار تام داشت و فقط به خواسته اصلی‌اش که پوگبا بود، نرسید. از نظر مدیران حالا زمان استفاده بهینه از پتانسیل ترکیب فعلی تیم است. اتفاقی که به نظر می‌رسید با ماندن هامس و بیل رخ داده اما با افت وینیسیوس و نقش کمرنگ خریدها از جمله یوویچ، میلیتائو، رودریگو و به خصوص هازارد این خواسته هم اجابت نشده باقی ماند. مشکل بعدی هم تعداد بالای مصدومان است که با مصدومیت هامس، تعدادش به 9 نفر رسید و این در حالی است که در ماه آگوست هستیم و هنوز بازی‌ها به اوج فشارش نرسیده است. استفاده دوباره از هسته تقریبا پیر و تکراری تیم هم مزید بر علت شده تا تردیدها بیشتر هم بشود. رئال مادرید هنوز به زیدان برای برگرداندن ورق باور دارد اما نمی‌توان کتمان کرد که برخی از مدیران نسبت به عملکرد و تصمیمات او تردیدهایی دارند. 5 بازی دشوار ماه سپتامبر بهتر می‌تواند عیار تیم زیزو را مشخص کند.

- در حالی که فرصت نقل و انتقالات تابستانی، دقیقا هفته دیگر به پایان خواهد رسید؛ مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر بازگشت نیمار همچنان ادامه دارد. بعد از دو روز تعطیلات، مدیران بارسلونا روز گذشته در ساختمان باشگاه با هم دیدار کردند و بعد از جلساتی طولانی، پیشنهاد نهایی برای نیمار آماده شد. همان طور که قبلا در طرفداری خواندید، سران بارسلونا صبح امروز راهی شهر پاریس شده اند و هواپیمای آنها ساعت 10 صبح به وقت محلی، در فرانسه فرود آمد. قرار ملاقات برای ساعت 12 ظهر تنظیم شده (14:30 به وقت ایران) و حالا رادیو کاتالان خبر می دهد که به جز لئوناردو، ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن هم در این جلسه حاضر خواهد بود. حضور الخلیفی به وضوح نشان می دهد که امروز آخرین جلسه دو تیم بر سر نیمار است. بارسلونا باید امروز با پیشنهاد نهایی خود، کار را تمام کند. باید دید پیشنهاد آخر بارسلونا به پاری سن ژرمن چه خواهد بود، به احتمال زیاد عثمان دمبله هم در این پیشنهاد جا خواهد داشت.

- شماره این ماه مجله فرانس فوتبال همزمان شده است با قضیه جدایی نیمار از پی اس جی و بازگشت احتمالی او به بارسلونا. ستاره برزیلی در روزهای اخیر به سران پی اس جی فشار زیادی آورده تا مجوز جدایی او برای بارسا را صادر کنند. در حالی که رئال مادرید در تمام هفته های اخیر بر خلاف شایعات، هیچ اقدام موثری برای جذب نیمار نکرده، به نظر می رسد اگر مجوز جدایی او صادر شود، برای بارسلونا خواهد بود. امروز یک هیئت سه نفره از مدیران ارشد بارسلونا به پاریس رفته اند تا برای جذب نیمار با سران پی اس جی وارد مذاکره شوند. جلسه ای که ساعت 14.30 شروع خواهد شد و باید دید نتیجه اش چه می شود.
فرانس فوتبال اما با تیتر "نیمار چه فاجعه ای"، به قضیه پرحاشیه جدایی او واکنش نشان داده است. فرانس فوتبال همچنین در ادامه نوشته است:« روند پیشرفتِ متوقف شده، تصویری خدشه دار شده و انتقالی به بن بست خورده.» نیمار دو سال پیش با انتقالی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد اما مصدومیت های متوالی اجازه درخشش مورد انتظار را به او نداد تا جایی که او حالا برای بازگشت به روزهای خوب خود بار دیگر قصد بازگشت به بارسا را دارد. اتفاقی که در فرانسه بازخوردی بسیار منفی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هواداران رئال مادرید زیدان کانتونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی پس از کامبک شگفت‌انگیز رئال مادرید برابر بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند. او در نشست خبری پس از بازی از بازیکنان و هواداران رئال تمجید کرد و بابت خلق یک شب جادویی از آنها تشکر کرد.

چه احساسی دارید؟
دوباره اتفاق افتاده است، اتفاقی که غیرقابل توضیح است دوباره تکرار شده است. این چیزی جادویی است و هیچ توضیحی ندارد. اما باز هم هواداران باورنکردنی بودند، یک استادیوم عالی که کمک می‌کند و بازیکنانی که دست از کار کشیده‌اند دوباره باور می‌کنند. بازیکنان فصلی را پشت سر گذاشتند که هیچکس انتظارش را نداشت، و من هم چنین انتظاری را نداشتم. رسیدن به فینال یک موفقیت بزرگ است.

کلید موفقیت‌های رئال مادرید؟
اینجا کاپیتانی وجود دارد که نامش فلورنتینو پرز است و بقیه ما ملوان هستیم. او توانسته این نسل باشکوه از بازیکنان را گرد هم بیاورد. رئال مادرید خانواده‌ای است که به خوبی توسط او اداره می‌شود.

درخشش خوسلو؟
او بازیکنی است که کمک‌های زیادی به ما کرده است. او بازتابی کامل از کل تیم است. او بدون از دست دادن اعتماد‌به‌نفس و اشتیاقش، کمک‌های زیادی به تیم کرده است.

جنجال‌های داوری بازی؟
داور سوت می‌زند، ما توقف می‌کنیم و آنها گل می‌زنند. ممکن است آفساید نبوده باشد اما ما ایستاده بودیم. آنها از این گل شکایت می‌کنند و ما از گل دیگری که به دلیل زمین افتادن کیمیش رد شد اعتراض می‌کنیم.

هواداران؟
آنها تفاوت را ایجاد کردند و ما خوشحالیم که در این محیط با هواداران بازی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند
  • کارلو آنچلوتی و هم خوانی سرود رئال مادرید با هواداران حاضر در ورزشگاه / فیلم
  • ازدحام شدید هواداران رئال مادرید پشت درب های ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • ایکر کاسیاس درمیان ازدحام هواداران رئال مادرید وارد برنابئو شد / فیلم
  • پیام رئال به هواداران: برنابئو امشب می‌غرد!‏
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ