Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:28:27 GMT

عرب، گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۵۶۵۷

عرب، گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال!

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان درباره خداحافظی ایرج عرب با صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نهایت استعفای او از سوی مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان پذیرفته شد تا عرب جای خود را در این باشگاه به محمد حسن انصاری فرد بدهد. فردی که ۲۲ مرداد به دلیل انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال استعفاء داد تا پروژه بازگشتش به پرسپولیس از همان زمان کلید بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب که پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سابقه فعالیت به عنوان معاون مالی- اداری این باشگاه و سرپرستی حراست وزارت ورزش و جوانان را هم در کارنامه داشته است، در حال حاضر همچنان در جایگاه عضو هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت خود را ادامه خواهد داد، اما احتمال دارد او در روزهای آتی با انصراف از عضویت در هیئت مدیره سرخ پوشان پایتخت، یکی از سمت‌های مهم فوتبال ایران را عهده بگیرد.

شنیده می‌شود برخی مسئولان ورزش ایران قصد دارند در روزهای آینده شرایط حضور عرب در فدراسیون فوتبال را فراهم کنند. برخی اخبار تائید نشده حاکی است عرب یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است و با توجه به این که دوران سرپرستی این فرد جوان در جایگاه دبیرکلی فدراسیون به اتمام رسیده و مهدی تاج باید فردی را برای تصدی دائمی این پست به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی کند، عرب هم یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.  

شکوری به دلیل نداشتن سابقه ۱۰ ساله مدیریتی طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نمی‌تواتد  به عنوان دبیرکل دائمی این فدراسیون فعالیت کند و حدود ۳ ماه هم از پایان مهلت قانونی سرپرستی اش در این سمت گذشته است. با این وجود شاید مهم‌ترین پست اجرایی فدراسیون در روزهای آتی با تغییر و تحولاتی همراه شود.

شکوری ۱۵ آذر ۹۷ جانشین محمدرضا ساکت در این سمت شد.

البته عرب هم برای تصدی این پست مشکل بزرگی دارد و آن هم آشنا نبودن به زبان انگلیسی است.

255 43

کد خبر 1293797

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرج عرب فدراسیون فوتبال محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی امانوئل مکرون گردشگری باشگاه استقلال رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!