Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس خوشنویس رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل دامپزشکی  خراسان رضوی همزمان با هفته دولت گفت: پیش از این مراجعه حضوری مرغداران جهت اخذ مجوز جوجه ریزی به اتحادیه‌های زیربط و ادراه کل دامپزشکی سراسر استان الزامی بود.   او ادامه داد: با توجه به برقراری ارتباط سیستمی بین سامانه صماسط (سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) و GIS (سامانه اطلاعات مکانی اداره کل دامپزشکی استان) مرغداران کافی است به سامانه صماسط مراجعه نمایند و درخواست خود را ارائه داده تا درخواست به سامانه دامپزشکی ارسال و کارشناسان اداره کل پس از بررسی‌های لازم اقدام به صدور مجوز بهداشتی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: بدین ترتیب پس از ارتباط سیستمی سامانه GIS با اداره پست و ثبت احوال به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مخاطبان و تولیدکنندگان، ارتباط سیستمی با اتحادیه‌های مرتبط با اداره کل دامپزشکی نیز برقرارشد.
خوشنویس افزود: همچنین سامانه تجارت جامع ایران وابسته به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز به منظور ایجاد دولت الکترونیک با سامانه قرنطینه اداره کل ارتباط سیستمی دارد.   انتهای پیام// م.ب   برقراری ارتباط سیستمی بین اداره های مرتبط با دامپزشکی منظور تسهیل در خدمت رسانی      

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: در راستای تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، مودیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند از جمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت‌های معتمد) یا سایر سامانه‌های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌های خود را ارسال کنند.

بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تاییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (3) ماده (5) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (6) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات